Gaza basın — rakiplerinizi hızlı ve verimli bir şekilde alt edin

Otomotiv şirketleri — şimdiye kadarki en büyük büyüme yılınızı geçirmenin tam zamanı
Demo Talep Edin
Gaza basın — rakiplerinizi hızlı ve verimli bir şekilde alt edin

CallGear, gelişmiş pazarlama ve satış çözümleri sunan sanal bir iş telefonudur

Otomotiv sektöründeki müşterilerimiz
en önemli önceliklerimiz arasındadır

logo Autocom Japan
logo GMDC
Sağladığımız değer eşsizdir
Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri

Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri

CallGear çağrı süreçlerinizi sorunsuz ve şeffaf hale getirir.

Otomatik gösterge tablolarımızla iş süreçlerinizin 360 derecelik bir görünümünü elde edin.

İşletmeniz, hem müşterilerden gelen hem de temsilcilerinizden giden tüm çağrıların tam bir resmini elde edebilir.

Günde kaç arama yapılıyor? Kaç müşteri adayı satışla sonlanıyor? Hangi satış temsilcileri en iyi performansı gösteriyor? Bu ve diğer birçok önemli sorunun cevabını öğrenin.

Logo Hubspot
Logo Zoho
Logo amoCRM
Logo Pipedrive
Logo Leadsquared
Logo Bitrix24
Logo Odoo
Logo Kommo

CRM'niz ile kolay entegrasyon

Telefonunuzu ve CRM’nizi tek bir sisteme bağlayarak yeri doldurulamaz bir iş satış aracına sahip olun.

Bir müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini bir iletişim kartında toplayın. Gelen arama bildirimleri alın ve önceki etkileşimleri hızla hatırlayın. Müşterileri doğrudan CRM’nizden arayın.

Rakiplerinizden bir adım önde olun

Emlakçılık, her saniyenin önemli olduğu son derece rekabetçi bir iştir. Temsilcileriniz hızlı yanıt vermeli ve mükemmel hizmet sunmalıdır.

Geri arama özelliğimiz, web sitenizdeki iletişim formu doldurulur doldurulmaz müşterinize yeni bir giden arama başlatır. Müşterileriniz 30 saniyeden kısa bir süre içinde aranacaktır! Kimse sorularına zamanında yanıt vermediği için potansiyel müşterileri kaybetmeye son verin.

Mükemmel müşteri hizmetleri

Araba satın almak büyük bir karardır, bu nedenle potansiyel müşterinizle kişisel bir ilişki kurmak önemlidir.

Sorumlu Temsilci özelliği, potansiyel bir müşteriyi her aradığında aynı çalışana bağlar. Bu sadece güven oluşturmakla kalmaz, aynı zamanda konuşmanın ilerlemeye devam etmesini ve tam olarak en son kaldığı yerden devam etmesini sağlar.

CallGear ile temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimin kalitesini kolayca izleyebilirsiniz. Hem çalışanınızın hem de müşterinin davranışlarını incelemek için verileri takip edin ve çağrı kayıtlarını dinleyin. Ardından personelinizi buna göre eğitin.

Bir daha asla çağrı kaçırmayın

Cevapsız çağrılara yönelik hem işletme hem de müşteri için uygun zamanda otomatik olarak geri arama oluşturun.

Müşteriler geri arama özelliğini takdir eder; çünkü bu onları hatta bekleme veya yeniden arama ihtiyacından kurtarır.

Cevapsız aramayı hızlı bir şekilde geri arayabilmek, potansiyel müşterilerinizin fikirlerini değiştirip alternatifler aramaya başlamak için zamanları olmayacağı anlamına gelir.

Akıllı Çağrı Dağıtımı

Arayan kişiyi otomatik olarak karşılayın, bilgi verin ve başka bir konuşma senaryosu önerin.

Otomotiv sektöründeki şirketlerin birçok farklı departmanı vardır: satış, yeni ve kullanılmış arabalar için bayilik, araba hizmetleri, finans, sigorta vb.

Özelleştirilebilir senaryolar hem işletmenize hem de arayan kişiye zaman kazandırır ve trafiği doğru departmana veya çalışana doğru şekilde dağıtmanıza olanak tanır.

Çok Kanallı İlişkilendirme

Çoğu zaman, tamamen farklı talepleri olan müşteriler aynı açılış sayfasından size gelir.

Gerçekçi olalım, araba satın almak isteyen müşteriler, servise ihtiyaç duyan veya sadece yeni modelleri ve fiyatları merak eden müşterilerden çok daha değerlidir.

Hangi reklamların en fazla kâr getirdiğini anlamak ve pazarlama bütçenizi optimize etmenize yardımcı olmak istiyorsanız Çağrı İzleme Özelliğini kullanmanız gerekir. Telefon potansiyel müşterilerinizin tam olarak nereden geldiğini öğrenin: Google, Facebook, servisinizin yanındaki bir reklam panosu, bir dergi reklamı, vs., öğrenin, ayarlayın ve büyüyün.

İş iletişiminizi net ve basit hale
getirmeye hazır mısınız?