Uzaktan satış güçleri
ve çağrı merkezleri için en iyi çözüm

CallGear, gelişmiş pazarlama ve satış çözümleri sunan sanal bir iş telefonudur

Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri
CallGear çağrı süreçlerinizi sorunsuz ve şeffaf hale getirir.
Otomatik gösterge tablolarımızla iş süreçlerinizin 360 derecelik bir görünümünü elde edin.
İşletmeniz, hem müşterilerden gelen hem de temsilcilerinizden giden tüm çağrıların tam bir resmini elde edebilir.
CRM'niz ile kolay entegrasyon
Telefonunuzu ve CRM’nizi tek bir sisteme bağlayarak yeri doldurulamaz bir iş satış aracına sahip olun.
Bir müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini bir iletişim kartında toplayın. Gelen arama bildirimleri alın ve önceki etkileşimleri hızla hatırlayın. Müşterileri doğrudan CRM’nizden arayın.

Çağrı Merkezi Maliyetlerinde Önemli Düşüş
Bir çağrı merkezini daha düşük işletme maliyetleri olan bir ülkeye sanal olarak taşımak, şirketlerin hizmetimizi kullanmasının çok yaygın bir yoludur.
Pahalı donanıma ihtiyaç duymadan, uzaktaki ekibiniz müşterileri iş numaranızdan arayabilecek ve sabit hattınıza gelen aramaları cep telefonlarından alabilecektir.
Uzaktan satış ekibiniz dünyanın herhangi bir yerinde olabilir: Hindistan, Pakistan, Mısır, adını siz koyun. CallGear dünya çapında 70’ten fazla destinasyonu kapsamaktadır.

İşyerindeki suistimalleri ortadan kaldırın
Ne yazık ki, Emlak müşterilerimiz bazen kendi çalışanlarının etik olmayan davranışlarıyla, iş dışındaki müşterilerle anlaşma yapan temsilcilerle karşılaşıyor.
CallGear ile her bir temsilcinin eksiksiz çağrı günlüklerine, çağrı kayıtlarına ve şeffaf çağrı istatistiklerine sahip olursunuz. Bu, kişisel cihazlardan arama yapma ve etik olmayan davranışlarda bulunma riskini önemli ölçüde azaltır.
Herhangi bir tartışmalı durumda, konuşmanın kayıtlarını dinleyebilir ve tam olarak ne olduğunu belirleyebilirsiniz; böylece iş kararlarını buna göre ve stratejik olarak verebilirsiniz.

Never miss a call again
Automatically generate a callback for any missed call, at the appropriate time for both the business and the customer.
Customers appreciate the callback feature because it spares them the need to hold the line or re-dial.
Being able to quickly re-dial missed call means your potential customer will not have any time to change their mind and start looking for alternatives.

Bir daha asla çağrı kaçırmayın
Cevapsız çağrılara yönelik hem işletme hem de müşteri için uygun zamanda otomatik olarak geri arama oluşturun.
Müşteriler geri arama özelliğini takdir eder; çünkü bu onları hatta bekleme veya yeniden arama ihtiyacından kurtarır.
Cevapsız aramayı hızlı bir şekilde geri arayabilmek, potansiyel müşterilerinizin fikirlerini değiştirip alternatifler aramaya başlamak için zamanları olmayacağı anlamına gelir.