Değerinizi somut rakamlarla kanıtlayın

CallGear, gelişmiş pazarlama ve satış çözümleri sunan sanal bir iş telefonudur

Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri
CallGear çağrı süreçlerinizi sorunsuz ve şeffaf hale getirir.
Otomatik gösterge tablolarımızla iş süreçlerinizin 360 derecelik bir görünümünü elde edin.
İşletmeniz, hem müşterilerden gelen hem de temsilcilerinizden giden tüm çağrıların tam bir resmini elde edebilir.
Günde kaç arama yapılıyor? Kaç müşteri adayı satışla sonlanıyor? Hangi satış temsilcileri en iyi performansı gösteriyor? Bu ve diğer birçok önemli sorunun cevabını öğrenin.
CRM'niz ile kolay entegrasyon
Telefonunuzu ve CRM’nizi tek bir sisteme bağlayarak yeri doldurulamaz bir iş satış aracına sahip olun.
Bir müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini bir iletişim kartında toplayın. Gelen arama bildirimleri alın ve önceki etkileşimleri hızla hatırlayın. Müşterileri doğrudan CRM’nizden arayın.

Çok Kanallı İlişkilendirme
Çoğu zaman, tamamen farklı talepleri olan müşteriler aynı açılış sayfasından gelir. CallGear ile her müşterinin yolculuğunun adımlarını takip edebilirsiniz.
Telefonla arayan potansiyel müşterilerinizin tam olarak nereden geldiğini öğrenin: Google, Facebook, hizmetinizin yanındaki bir reklam panosu, bir dergi reklamı, vs., öğrenin, ayarlayın ve büyüyün.
Bu verileri kullanarak her bir pazarlama kanalının değerini görselleştirebilirsiniz. En çok kâr getiren reklamları ölçeklendirin ve getirmeyenler için boşa harcama yapmayı azaltın.

Rakiplerinizden bir adım önde olun
Pazarlamacılar için en yaygın sorunlardan biri taleplere yanıt vermek için gereken zamandır. Potansiyel müşterilerinizi işlemek çok uzun sürüyorsa kaliteli trafiğe yatırım yapmak para kaybıdır.
Geri arama özelliğimiz, web sitenizdeki iletişim formu doldurulur doldurulmaz müşterinize yeni bir giden arama başlatır. Müşterileriniz 30 saniyeden kısa bir süre içinde aranacaktır! Kimse sorularına zamanında yanıt vermediği için potansiyel müşterileri kaybetmeye son verin.

Mükemmel müşteri hizmetleri
Son derece rekabetçi bir piyasada, potansiyel müşterinizle kişisel bir ilişki kurmak çok önemlidir.
Sorumlu Temsilci Özelliği, potansiyel bir müşteriyi her aradığında aynı çalışana bağlar. Bu sadece güven oluşturmakla kalmaz, aynı zamanda konuşmanın ilerlemeye devam etmesini ve tam olarak en son kaldığı yerden devam etmesini sağlar.
CallGear ile temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimin kalitesini kolayca izleyebilirsiniz. Hem çalışanınızın hem de müşterinin davranışlarını incelemek için verileri takip edin ve çağrı kayıtlarını dinleyin. Ardından personelinizi buna göre eğitin.