Tüm satış sorunlarını hızlı ve verimli bir şekilde çözün

CallGear, gelişmiş pazarlama ve satış çözümleri sunan sanal bir iş telefonudur

Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri
CallGear çağrı süreçlerinizi sorunsuz ve şeffaf hale getirir.
Otomatik gösterge tablolarımızla iş süreçlerinizin 360 derecelik bir görünümünü elde edin.
İşletmeniz, hem müşterilerden gelen hem de temsilcilerinizden giden tüm çağrıların tam bir resmini elde edebilir.
Günde kaç arama yapılıyor? Kaç müşteri adayı satışla sonlanıyor? Hangi satış temsilcileri en iyi performansı gösteriyor? Bu ve diğer birçok önemli sorunun cevabını öğrenin.
CRM'niz ile kolay entegrasyon
Telefonunuzu ve CRM’nizi tek bir sisteme bağlayarak yeri doldurulamaz bir iş satış aracına sahip olun.
Bir müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini bir iletişim kartında toplayın. Gelen arama bildirimleri alın ve önceki etkileşimleri hızla hatırlayın. Müşterileri doğrudan CRM’nizden arayın.

Temsilci performanslarının ayrıntılı istatistikleri
Müşterilerimizin çok sayıda satış temsilcisi var. Performanslarını hızlı bir şekilde izlemek için doğru ve kullanımı kolay raporlara ihtiyaçları var.
Telefon görüşmelerinizle ilgili tüm bilgileri tek bir pencerede sunuyoruz. Temsilcinizin kaç arama yaptığını, hatta ne kadar zaman geçirdiğini ve kaç gelen aramayı kaçırdığını net bir şekilde görün. CallGear, telefon görüşmelerinizle ilgili her sorunuzu yanıtlar.
Üstelik tüm aramalar kaydedilir ve kişisel hesabınıza kaydedilir, böylece istediğiniz zaman tekrar dinleyebilirsiniz.

Bir daha asla çağrı kaçırmayın
Cevapsız çağrılara yönelik hem işletme hem de müşteri için uygun zamanda otomatik olarak geri arama oluşturun.
Müşteriler geri arama özelliğini takdir eder; çünkü bu onları hatta bekleme veya yeniden arama ihtiyacından kurtarır.
Cevapsız aramayı hızlı bir şekilde geri arayabilmek, potansiyel müşterilerinizin fikirlerini değiştirip alternatifler aramaya başlamak için zamanları olmayacağı anlamına gelir.

Mükemmel müşteri hizmetleri
Son derece rekabetçi bir piyasada, potansiyel müşterinizle kişisel bir ilişki kurmak çok önemlidir.
Sorumlu Temsilci Özelliği, potansiyel bir müşteriyi her aradığında aynı çalışana bağlar. Bu sadece güven oluşturmakla kalmaz, aynı zamanda konuşmanın ilerlemeye devam etmesini ve tam olarak en son kaldığı yerden devam etmesini sağlar.
CallGear ile temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimin kalitesini kolayca izleyebilirsiniz. Hem çalışanınızın hem de müşterinin davranışlarını incelemek için verileri takip edin ve çağrı kayıtlarını dinleyin. Ardından personelinizi buna göre eğitin.

Akıllı Çağrı Dağıtımı
Arayan kişiyi otomatik olarak karşılayın, bilgi verin ve başka bir görüşme senaryosu önerin.
Özelleştirilebilir senaryolar hem işletmeniz hem de arayan kişi için zaman kazandırır ve trafiği doğru departmana veya çalışana doğru şekilde dağıtmanıza olanak tanır.

Rakiplerinizden bir adım önde olun
Oldukça kazançlı bir sektörde, satışı kapatma konusunda en yüksek şans potansiyel bir müşteriye ilk ulaşan kişinindir.
Geri arama özelliğimiz, web sitenizdeki iletişim formu doldurulur doldurulmaz müşterinize yeni bir giden arama başlatır. Müşteriniz 30 saniyeden kısa bir süre içinde aranacaktır! Kimse sorularına zamanında yanıt vermediği için potansiyel müşterileri kaybetmeye son verin.
Ayrıca, Fısıltı Mesajlarını kullanarak daha arama başlamadan müşteri hakkında önemli bilgiler öğrenebilirsiniz. Hangi reklamın onları çektiğini ve en çok hangi ürün veya hizmetle ilgilendiklerini öğrenin.
Temsilcilerinizin müşterinin ihtiyaçlarını tam olarak görerek hazırlanmasını sağlayın, böylece anlaşmayı hemen yapabilirler.

İşyerindeki suistimalleri ortadan kaldırın
Ne yazık ki, Emlak müşterilerimiz bazen kendi çalışanlarının etik olmayan davranışlarıyla, iş dışındaki müşterilerle anlaşma yapan temsilcilerle karşılaşıyor.
CallGear ile her bir temsilcinin eksiksiz çağrı günlüklerine, çağrı kayıtlarına ve şeffaf çağrı istatistiklerine sahip olursunuz. Bu, kişisel cihazlardan arama yapma ve etik olmayan davranışlarda bulunma riskini önemli ölçüde azaltır.
Herhangi bir tartışmalı durumda, konuşmanın kayıtlarını dinleyebilir ve tam olarak ne olduğunu belirleyebilirsiniz; böylece iş kararlarını buna göre ve stratejik olarak verebilirsiniz.