Perakende ve e-ticaret işletmeleri — web sitenizin trafiğinden en iyi şekilde yararlanın

CallGear, gelişmiş pazarlama ve satış çözümleri sunan sanal bir iş telefonudur

Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri
CallGear çağrı süreçlerinizi sorunsuz ve şeffaf hale getirir.
Otomatik gösterge tablolarımızla iş süreçlerinizin 360 derecelik bir görünümünü elde edin.
İşletmeniz, hem müşterilerden gelen hem de temsilcilerinizden giden tüm çağrıların tam bir resmini elde edebilir.
CRM'niz ile kolay entegrasyon
Telefonunuzu ve CRM’nizi tek bir sisteme bağlayarak yeri doldurulamaz bir iş satış aracına sahip olun.
Bir müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini bir iletişim kartında toplayın. Gelen arama bildirimleri alın ve önceki etkileşimleri hızla hatırlayın. Müşterileri doğrudan CRM’nizden arayın.

Rakiplerinizden bir adım önde olun
Emlakçılık, her saniyenin önemli olduğu son derece rekabetçi bir iştir. Temsilcileriniz hızlı yanıt vermeli ve mükemmel hizmet sunmalıdır.
Geri arama özelliğimiz, web sitenizdeki iletişim formu doldurulur doldurulmaz müşterinize yeni bir giden arama başlatır. Müşterileriniz 30 saniyeden kısa bir süre içinde aranacaktır! Kimse sorularına zamanında yanıt vermediği için potansiyel müşterileri kaybetmeye son verin.

Çağrı Merkezi Maliyetlerinde Önemli Düşüş
Bir çağrı merkezini daha düşük işletme maliyetleri olan bir ülkeye sanal olarak taşımak, şirketlerin hizmetimizi kullanmasının çok yaygın bir yoludur.
Pahalı donanıma ihtiyaç duymadan, uzaktaki ekibiniz müşterileri iş numaranızdan arayabilecek ve sabit hattınıza gelen aramaları cep telefonlarından alabilecektir.
Uzaktan satış ekibiniz dünyanın herhangi bir yerinde olabilir: Hindistan, Pakistan, Mısır, adını siz koyun. CallGear dünya çapında 70’ten fazla destinasyonu kapsamaktadır.

Çok Kanallı İlişkilendirme
Çoğu zaman, tamamen farklı talepleri olan müşteriler size aynı açılış sayfasından gelir. CallGear ile her müşterinin yolculuğunun adımlarını takip edebilirsiniz.
Hangi reklamların en çok kâr getirdiğini anlamak ve pazarlama bütçenizi optimize etmek istiyorsanız Çağrı İzleme Özelliğini kullanmanız gerekir. Telefonla arayan potansiyel müşterilerinizin tam olarak nereden geldiğini öğrenin: Google, Facebook, hizmetinizin yanındaki bir reklam panosu, bir dergi reklamı, her ne olursa olsun, öğrenin, ayarlayın ve büyüyün.