EdTech için hepsi bir arada telefon çözümü

CallGear, gelişmiş pazarlama ve satış çözümleri sunan sanal bir iş telefonudur

Şeffaf, ölçeklenebilir iletişim sistemleri
CallGear çağrı süreçlerinizi sorunsuz ve şeffaf hale getirir.
Otomatik gösterge tablolarımızla iş süreçlerinizin 360 derecelik bir görünümünü elde edin.
İşletmeniz, hem müşterilerden gelen hem de temsilcilerinizden giden tüm çağrıların tam bir resmini elde edebilir.
CRM'niz ile kolay entegrasyon
Telefonunuzu ve CRM’nizi tek bir sisteme bağlayarak yeri doldurulamaz bir iş satış aracına sahip olun.
Bir müşteriyle olan tüm iletişim geçmişini bir iletişim kartında toplayın. Gelen arama bildirimleri alın ve önceki etkileşimleri hızla hatırlayın. Müşterileri doğrudan CRM’nizden arayın.

Akıllı Çağrı Dağıtımı
Arayan kişiyi otomatik olarak karşılayın, bilgi verin ve başka bir görüşme senaryosu önerin.
Özelleştirilebilir senaryolar hem işletmeniz hem de arayan kişi için zaman kazandırır ve trafiği doğru departmana veya çalışana doğru şekilde dağıtmanıza olanak tanır.

Mükemmel müşteri hizmetleri
Son derece rekabetçi bir piyasada, potansiyel müşterinizle kişisel bir ilişki kurmak çok önemlidir.
Sorumlu Temsilci Özelliği, potansiyel bir müşteriyi her aradığında aynı çalışana bağlar. Bu sadece güven oluşturmakla kalmaz, aynı zamanda konuşmanın ilerlemeye devam etmesini ve tam olarak en son kaldığı yerden devam etmesini sağlar.
CallGear ile temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimin kalitesini kolayca izleyebilirsiniz. Hem çalışanınızın hem de müşterinin davranışlarını incelemek için verileri takip edin ve çağrı kayıtlarını dinleyin. Ardından personelinizi buna göre eğitin.

Bir daha asla çağrı kaçırmayın
Cevapsız çağrılara yönelik hem işletme hem de müşteri için uygun zamanda otomatik olarak geri arama oluşturun.
Müşteriler geri arama özelliğini takdir eder; çünkü bu onları hatta bekleme veya yeniden arama ihtiyacından kurtarır.
Cevapsız aramayı hızlı bir şekilde geri arayabilmek, potansiyel müşterilerinizin fikirlerini değiştirip alternatifler aramaya başlamak için zamanları olmayacağı anlamına gelir.

Çağrı Merkezi Maliyetlerinde Önemli Düşüş
Bir çağrı merkezini daha düşük işletme maliyetleri olan bir ülkeye sanal olarak taşımak, şirketlerin hizmetimizi kullanmasının çok yaygın bir yoludur.
Pahalı donanıma ihtiyaç duymadan, uzaktaki ekibiniz müşterileri iş numaranızdan arayabilecek ve sabit hattınıza gelen aramaları cep telefonlarından alabilecektir.
Uzaktan satış ekibiniz dünyanın herhangi bir yerinde olabilir: Hindistan, Pakistan, Mısır, adını siz koyun. CallGear dünya çapında 70’ten fazla destinasyonu kapsamaktadır.