Analitik raporlar size doğru verilere dayalı güvenilir içgörüler sağlar

kadar her müşterinin eksiksiz bir
geçmişini görüntüleyin
PPC, etki pazarlaması, çevrimdışı reklamlar vb. dahil olmak üzere her bir reklam kampanyasından veya kaynağından elde edilen çağrı sayısını analiz edin.
Web sayfalarınızın etkinliğini analiz edin. Coğrafya, cihazlar, tarayıcılar vb. ile ilgili müşteri verilerini toplayın ve farklı mevsimleri, haftanın günlerini, günün saatlerini ve daha fazlasını karşılaştırın.
Trafik oluşturan kaynakları belirleyin ve etkisiz reklamlara para harcamayı durdurun.

Web Sitesi Ziyaretçi ve Arayan Verileri
Web sitenizde bir form gönderildiğinde veya bir çağrı alındığında, CallGear hesabınızda o kişi için ayrı bir iletişim kartı oluşturulacaktır.
Şunları takip edebileceksiniz:
- Kullanıcı ziyaret kaynağı
- Reklam kampanyası
- Cihaz türü, tarayıcı
- Sitedeki eylemler
- Arama motoru, anahtar sorgu
- Demografik veriler
- Oturum süresi

Müşterilerin geldiği ilk pazarlama kaynağından başlayarak dönüşüme kadar tüm verileri öğrenin. Bilinçli, etkili iş kararları alın.
Tek bir gerçek zamanlı raporda PPC’nizin reklam kampanyaları, anahtar kelimeler, site ziyaretleri, çevrimiçi ve çevrimdışı satışlar ve ayrıntılı işlemler üzerindeki etkinliğini değerlendirebilirsiniz.
Reklam performans göstergelerini otomatik olarak hesaplayın: tıklama başına maliyet (TBM), site ziyaretleri, talepten satışa dönüşüm, yatırım getirisi ve daha fazlası.
Bir müşteri edinmenin her maliyetini doğru bir şekilde takip edin ve pazarlama bütçenizi optimize edin.

Satış Raporu
This report allows you to see:
- Date when deal was closed
- Period to close the deal
- Type of request
- Advertising campaign that generated this deal
- Keywords used to attract clients
- Deal value
and more customised details

Gelişmiş raporlama ile işletmenizin
kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler
Gelişmiş raporlama ile işletmenizin
kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler


