Hangi pazarlama kanallarının işletmenize en çok çağrıyı getirdiğini takip edin

Çağrı takibi, müşteri çağrılarınızın hangi pazarlama kaynağından geldiğini belirlemenize yardımcı olur. Pazarlama stratejilerinizden hangisinin en iyi sonucu verdiğini belirlemenize yardımcı olmak için gelen potansiyel müşteri telefon çağrısının değerini hızlı ve doğru bir şekilde ölçmenize olanak tanır
Çok Kanallı İlişkilendirme
Gelen çağrıları çevrimiçi veya çevrimdışı pazarlama kampanyalarıyla eşleştirin. Çağrı verilerini CRM’nizle veya diğer hizmetlerle otomatik olarak değiştirin.
Verileri yakalayın ve kişisel panolarınızda derinlemesine analizleri görün.
Reklam kaynakları, anahtar kelimeler, çağrı tamamlanma durumları, çağrı süresi ve daha fazlasıyla ilgili gelişmiş ölçümleri hesabınızdan alın. Hangi kampanyaların telefonunuzu çaldırdığını öğrenin!
CallGear, Google Ads ve Facebook Ads gibi reklam platformlarıyla tek bir tıklamayla entegre olur.
Reklam grupları, anahtar kelimeler, yeniden hedefleme kitleleri, reklam platformları ve çağrı istatistiklerinizle senkronize edilen diğer önemli pazarlama metrikleri hakkında derinlemesine verileri tek bir panodan alın.
Bu verileri analiz edin ve Google, Facebook ve diğer tüm kanallardaki kampanyalarınızı optimize edin.

Reklam panoları, el ilanları, kataloglar, açık hava reklamları, radyo, TV ve daha fazlası da dahil olmak üzere her reklam kaynağına farklı bir telefon numarası atayın.
Müşterilerinizin hangi çevrimdışı kanallardan aradıklarına ve hangilerinin iyi çalışmadığına dair istatistikler alın.

En önemli şeyleri ölçün
- Açık hava reklam panoları ve afişler
- Televizyon ve radyo spotları
- Fuarlarda ve konferanslarda kitapçıklar ve kartvizitler
- Sosyal medya veya PPC reklamları
- Google harita reklamları veya yerel listeler

- Reklam platformları
- Kampanyalar
- Anahtar Kelimeler
- Grafikler

İşletmenizin çağrı takibi ile kullanabileceği
diğer şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin çağrı takibi ile kullanabileceği
diğer şaşırtıcı özellikler

