Sitenizden gelen her talebi verimli bir şekilde takip edin
ve müşteriye hemen yanıt verin

Gelen talepleri işleme kalitesini artırın
Form İzleme, web sitenizi ve/veya sosyal ağ hizmetlerinizi senkronize eden ve tüm mesajları tek bir yerde toplayan bir özelliktir. CallGear hesabınızda işle ilgili ek bilgilerle birlikte tüm çağrıları ve iletişimleri işleyin.
Form İzleme’yi bağlayarak, gelen talepleri işleme kalitesini anında artıracak ve işleme sırasında meydana gelen insan hatası olasılığını en aza indireceksiniz.

Talepleri manuel olarak işlemenin nesi yanlış?
- Bir müşteriye yanıt vermek ne kadar uzun sürerse, bir rakibe geçme olasılıkları da o kadar artar.
- Talepler gelen kutunuzda kaybolduğunda, potansiyel bir müşteriyle konuşma fırsatını kaçırmış olursunuz.
- Talepler dağınık ve kategorize edilmesi zor olabilir. Verileri takip etme ve doğru iş kararları alma becerinizi kaybedebilirsiniz


Form İzleme nasıl çalışır?
Web sitenize basit bir kod ekleyin. Senkronize edildikten sonra, tüm talepler CallGear hesabınızda saklanır.
Tamamlanan form alanlarına (isim, e-posta, telefon numarası vb.) ek olarak, sistem ayrıca şunları da toplar:
- Sorgunun geldiği sayfa
- Müşterinin geldiği reklam kampanyası
- UTM etiketleriniz tarafından belirtilen ek veriler: kampanya, içerik, terim, kaynak ve diğerleri
- Google Analytics’teki Müşteri Kimliği
- Soruşturmanın yapıldığı ülke ve bölge
Entegrasyonlar
Sadece birkaç tıklamayla müşteri verilerini, satış ve pazarlamayı tek bir yerde senkronize edebilirsiniz. Sanal telefonu CRM ve pazarlama platformlarınıza bağlayın
İşletmenizin form takibi ile kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin form takibi ile kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler

