İşletmeniz için önemli olan her etkileşimden anında haberdar olun

İstatistiklerimize göre, uygun bildirim araçlarına sahip olmayan şirketler tüm aramaların 2.86% ila 13.28%'ini kaçırmaktadır.
İşte bunlardan sadece birkaçı:
- Gelen her talep, satış ekibinize bir e-posta bildirimi gönderilmesini tetikler
- Standart çalışma saatleri dışında gerçekleşen tüm cevapsız çağrılar takip edilecek ve geri dönülecektir
- İstemcilerin ilk talepleri hakkındaki bildirimler, yapılandırılmış http-bildirimleri aracılığıyla Telegram Messenger’da gönderilebilir
Tüm önemli etkinlik türleri için
bildirimler ayarlayın
CallGear Bildirimleri, bir müşteriyle herhangi bir etkileşim veya işlem sırasında meydana gelen önemli olayları izlemenize ve otomatikleştirmenize yardımcı olur.
Bildirim raporlarınızı şirketiniz için en değerli olan bilgilere göre özelleştirin.

Müşteriler arasında bildirim aracını
kullanmak için popüler senaryolar
Zapier aracılığıyla harici bir hizmetle 'yeni sorgulama' olayının entegrasyonu
CRM entegrasyonu veya Google E-Tablolar ile bir web kancası aracılığıyla bir "cevapsız arama" olayının entegrasyonu
Arama kaydını indirmek için bir bağlantıyla birlikte etiketlenmiş herhangi bir arama senaryosunun e-posta yoluyla bildirilmesi
İşletmenizin gelen bildirimlerle kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin gelen bildirimlerle kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler


