Gelen çağrı ve talepleri anahtar kelime ve ifadelere göre otomatik olarak puanlayın

Konuşmanın bitiminden hemen sonra SmartScoring özelliğimiz, ister operatör ister ziyaretçi olsun, belirli bir kelimeyi veya ifadeyi kimin söylediğini veya yazdığını takip edebilir
Reklam bütçenizi daha verimli
harcayın
Trafik kalitenizi değerlendirin
SmartScoring, trafik ve potansiyel müşteri pazarlamacılarının işlerini daha etkili bir şekilde yapmalarına yardımcı olur. Talepleri gerekli kriterlere göre segmentlere ayırarak, gelen taleplerin işletmeniz için hangi pazarlama kanallarından daha değerli olduğunu bulabilirsiniz.
Örneğin, Google’dan gelen taleplerin Facebook’tan çok daha yüksek bir dönüşüm oranına sahip olduğunu varsayalım. Bu durumda Google’a daha fazla harcama yapar ve Facebook’taki harcamalarınızı kısarak bütçenizi optimize edersiniz.

Çalışanların uyumluluğunu izleyin
SmartScoring, çalışanların şirket düzenlemelerine uymasını sağlar.
Örneğin, bir müşteriyle yapılan her diyalogda, konuşmanın başında belirli bir selamlama belirtilmelidir.
Bu kuralı ayarladıktan sonra, yöneticinin şirketin iç düzenlemelerini ihlal ettiği aramaları bulabilir ve gerekli önlemleri alabilirsiniz.

Belirli kurallar oluşturun
Çözüm tamamen özelleştirilebilir, yani parametrelerini mevcut işinizi ve yönetim ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde kolayca ayarlayabilirsiniz.
Örneğin, “Pahalı” etiketli bir etiket oluşturun. Müşterinin ‘pahalı’ kelimesini kullandığı çağrıları inceleyin ve kötü yapılandırılmış bir satış konuşması, kötü eğitimli bir müşteri destek yöneticisi veya makul olmayan yüksek bir fiyat etiketi olup olmadığına dair kalıpları analiz edin.
Her iki durumda da müşterilerinizden bir şeyler öğrenin ve işinizi geliştirin.

SmartScoring Hakkında Sık Sorulan Sorular
SmartScoring nedir?
SmartScoring, trafiğinizi ve iletişiminizi daha başarılı bir şekilde takip etmenizi sağlayan yararlı bir işlevdir. Siz veya yöneticileriniz bu özelliği kullanarak gelen aramaları ve web formu taleplerini belirli anahtar kelimelerle etiketleyebilir, müşterilerinizin şirketinizi bulmak için hangi kanalları kullandığını analiz etmek için bunları anahtar ifadelere göre bölümlere ayırabilir ve maksimum harcama verimliliği için reklam ve pazarlama stratejilerinizi yeniden ayarlamak üzere bu bulgulardan yararlanabilirsiniz.
Müşteriyle yapılan telefon görüşmesi biter bitmez, görüşmeyle ilgili tüm önemli bilgiler CallGear’ın çağrı merkezi analiz panosunda görünür. Burada çağrının kimden geldiğini, hangi kanalın kullanıldığını ve hangi çağrı merkezi senaryosunun uygulandığını görebilirsiniz. SmartScoring çağrı merkezi analiz aracını kullanarak, belirli operatörler veya yöneticilerle yapılan görüşmeleri etiketleyebilir ve çalışanlarınızın kaydettiği ilerlemeyi değerlendirmek istediğinizde onlara geri dönebilirsiniz.
SmartScoring ile işletmenizin kullanabileceği daha fazla şaşırtıcı özellik
SmartScoring ile işletmenizin kullanabileceği daha fazla şaşırtıcı özellik
