Her web formu sorgusunu ve gelen aramayı kontrol panelinizde düzenleyin

Pazarlama kanallarınızın ve iletişim sistemlerinizin nasıl performans gösterdiğine dair eksiksiz bir resim elde edin
15 dakikalık bir demo için randevu alın
Her web formu sorgusunu ve gelen aramayı kontrol panelinizde düzenleyin

Müşterileriniz, çalışanlarınız, reklam kampanyalarınız ve ürünleriniz hakkında bilgi edinmek için etiketlenmiş çağrıları analiz edin

Etiketleme ne için kullanılır?

Taleplerin ve çağrıların kalitesinin değerlendirilmesi

Taleplerin ve çağrıların kalitesinin değerlendirilmesi

Çalışanların işlerinin ve çağrı senaryolarının izlenmesi

Çalışanların işlerinin ve çağrı senaryolarının izlenmesi

Müşteri tabanınızı segmentlere ayırma

Müşteri tabanınızı segmentlere ayırma

Satışlar düştüğünde stratejinizi hızla geliştirin

Telefon çalmaya devam ediyor ancak yöneticileriniz satışı kapatamıyorsa, bir şeylerin değiştirilmesi gerekiyor demektir. Sorun ne olursa olsun, aramaları etiketlemek ve analiz etmek sorunu çözmenize yardımcı olacaktır.

Etiket analizi, sorunun erken bir aşamada tespit edilmesine ve düzeltme maliyetinin azaltılmasına yardımcı olabilir.

Başarılı dönüşümleri etiketler ve bu konuşmaları dinlerseniz, bu satış konuşmalarını çalışanları eğitmek ve daha fazla satış yapmak için kullanabilirsiniz.

Ürününüz kusurluysa veya bir müşteri hizmetleri alanının üzerinde çalışılması gerekiyorsa, bunu ekibinize dahili olarak iletebilir ve gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

İşletmenizde etiketlemeyi kolaylıkla uygulayın

CallGear hizmetini CRM’inize bağlayarak uçtan uca analitiği hızla uygulayabilirsiniz.

Örneğin, sistem her saat gelen aramaları ve web sitesi formlarını CRM’nizdeki verilerle karşılaştırabilir. Bir eşleşme varsa, CallGear hesabındaki o müşteri etiketlerden biriyle, örneğin «Potansiyel Müşteri», «Talep Oluşturma», «Potansiyel Müşteri» veya satış departmanınızın müşterilere atadığı müşteri hattındaki başka bir etiketle işaretlenecektir.

Bundan sonra, CallGear hesabından gelen doğrudan verilerle BI’ınızda veya başka bir analiz sisteminde bunu tamamlayabilirsiniz.

İşletmenizin etiketleme ile kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler

İşletmenizin etiketleme ile kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler

Sesli Menü (IVR)
Sesli Menü (IVR)
Müşterilerinizi önceden kaydedilmiş bir karşılama mesajı ile karşılayın ve çağrı akışınızda gezinin
Daha fazla bilgi
CRM Entegrasyonu
CRM Entegrasyonu
VPBX ve CRM'nizi tek bir sisteme bağlayın
Daha fazla bilgi
Arama Kayıtları
Arama Kayıtları
Tüm iş iletişimlerinizin geçmişini ayrıntılı olarak görüntüleyin
Daha fazla bilgi
Sanal Numaralar
Sanal Numaralar
Dünya çapında 70’ten fazla destinasyonda ihtiyacınız olan sabit hat veya cep telefonu numaralarını alın
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com