Her web formu sorgusunu ve gelen aramayı kontrol panelinizde düzenleyin

Müşterileriniz, çalışanlarınız, reklam kampanyalarınız ve ürünleriniz hakkında bilgi edinmek için etiketlenmiş çağrıları analiz edin
Etiketleme ne için kullanılır?
Taleplerin ve çağrıların kalitesinin değerlendirilmesi
Çalışanların işlerinin ve çağrı senaryolarının izlenmesi
Müşteri tabanınızı segmentlere ayırma
Satışlar düştüğünde stratejinizi hızla geliştirin
Telefon çalmaya devam ediyor ancak yöneticileriniz satışı kapatamıyorsa, bir şeylerin değiştirilmesi gerekiyor demektir. Sorun ne olursa olsun, aramaları etiketlemek ve analiz etmek sorunu çözmenize yardımcı olacaktır.
Etiket analizi, sorunun erken bir aşamada tespit edilmesine ve düzeltme maliyetinin azaltılmasına yardımcı olabilir.
Başarılı dönüşümleri etiketler ve bu konuşmaları dinlerseniz, bu satış konuşmalarını çalışanları eğitmek ve daha fazla satış yapmak için kullanabilirsiniz.
Ürününüz kusurluysa veya bir müşteri hizmetleri alanının üzerinde çalışılması gerekiyorsa, bunu ekibinize dahili olarak iletebilir ve gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

İşletmenizde etiketlemeyi kolaylıkla uygulayın
CallGear hizmetini CRM’inize bağlayarak uçtan uca analitiği hızla uygulayabilirsiniz.
Örneğin, sistem her saat gelen aramaları ve web sitesi formlarını CRM’nizdeki verilerle karşılaştırabilir. Bir eşleşme varsa, CallGear hesabındaki o müşteri etiketlerden biriyle, örneğin «Potansiyel Müşteri», «Talep Oluşturma», «Potansiyel Müşteri» veya satış departmanınızın müşterilere atadığı müşteri hattındaki başka bir etiketle işaretlenecektir.
Bundan sonra, CallGear hesabından gelen doğrudan verilerle BI’ınızda veya başka bir analiz sisteminde bunu tamamlayabilirsiniz.

İşletmenizin etiketleme ile kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin etiketleme ile kullanabileceği diğer şaşırtıcı özellikler

