Sanal bir iş telefonu sistemi ile aramaları basit ve kolay hale getirin

Telefon üzerinden yerel ve profesyonel bir varlık oluşturun. Dünyanın her yerindeki müşterilerinizle bağlantıda kalın
Demo Talep Edin
Sanal bir iş telefonu sistemi ile aramaları basit ve kolay hale getirin

CallGear Virtual Telephony — en verimli ve yetenekli otomatik çağrı yöneticiniz

Çalışanların faaliyet raporlarına gerçek zamanlı erişim sağlayın

Çalışanların faaliyet raporlarına gerçek zamanlı erişim sağlayın

En etkili satış konuşmalarının çağrı kayıtlarına dayanarak çalışanları eğitin

En etkili satış konuşmalarının çağrı kayıtlarına dayanarak çalışanları eğitin

İş yaptığınız her ülkede tek bir telefon hizmeti sağlayıcısı kullanın

İş yaptığınız her ülkede tek bir telefon hizmeti sağlayıcısı kullanın

Nerede olursanız olun, hareket halindeyken bile sabit hat aramalarını işleyin

Nerede olursanız olun, hareket
halindeyken bile sabit hat
aramalarını işleyin

Sitenizde yerel numaralarını görüntüleyerek uluslararası ziyaretçilerle iletişimde kalın

Sitenizde yerel numaralarını
görüntüleyerek uluslararası
ziyaretçilerle iletişimde kalın

Logo Hubspot
Logo Zoho
Logo amoCRM
Logo Pipedrive
Logo Leadsquared
Logo Bitrix24
Logo Odoo
Logo Kommo

CRM’inizden arama yapın
ve arama verilerini otomatik
olarak paylaşın

video

Kurulumu tamamlayın ve
anında iş için hazır olun

1
Ofisinizden ayrılmadan herhangi bir ülkede veya bölgede bir telefon hattı açın
2
CallGear Destek, işletmenizin ihtiyaç duyduğu tüm tercihlerle hesabınızı oluşturur
3
Kullanıcı ekleyin ve aramaya başlayın. Yeni temsilcileri dakikalar içinde dağıtın
4
Yöneticilerinizin performansını basit gösterge tablolarında izleyin
5
Müşterilerinizle ilişkilerinizi yepyeni bir seviyeye taşıyın

A bundle of features in every plan

Çağrı Kaydı Çağrı Kaydı
Müşterileri daha iyi anlamak için her telefon görüşmesini kaydedin ve analiz edin
Daha fazla bilgi
Çağrı Senaryoları Çağrı Senaryoları
Gelen aramalar için kurallar ve senaryolar belirleyin. Arayan kişiyi doğru departmandaki doğru kişiye bağlayın
Daha fazla bilgi
Sesli Menü (IVR) Sesli Menü (IVR)
Müşterilerinizi önceden kaydedilmiş bir karşılama mesajı ile karşılayın ve çağrı akışınızda gezinin
Daha fazla bilgi
Kuyruk Yönetimi Kuyruk Yönetimi
Tüm operatörler meşgulken çağrıları kaçırmayın. Müşterilerinizi sıraya koyun ve bir operatör müsait olur olmaz onlarla ilgilenin
Daha fazla bilgi
Çağrı Bildirimleri Çağrı Bildirimleri
Cevapsız çağrı uyarılarını doğrudan e-posta gelen kutunuza veya CRM'inize alın

Daha fazla bilgi
Konuşma Analizi Konuşma Analizi
Çağrılarınızı sesten metne dönüştürün. Dinlemek yerine diyalog dökümlerini gözden geçirerek konuşma analizinde zaman kazanın
Daha fazla bilgi
Sesli Karşılama Sesli Karşılama
Gelen bir arayanı otomatik olarak karşılayın ve bir operatörle konuşmadan önce gerekli bilgileri sağlayın
Daha fazla bilgi
Arama Kayıtları Arama Kayıtları
Tüm iş iletişimlerinizin geçmişini ayrıntılı olarak görüntüleyin
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Daha fazla özellik

Sık Sorulan Sorular

Sanal pbx sistemi nedir?

Sanal PBX (VPBX), çok sayıda yararlı iletişim özelliği sunan ve tamamen İnternet üzerinden çalışan bir çağrı yönetim sistemidir. Sistem fiziksel ekipman, kablolama veya yerinde kurulum gerektirmez.

Sanal hosting içeren pbx, pahalı donanımlara yatırım yapmayı veya nitelikli BT personeli istihdam etmeyi göze alamayan, ancak yine de müşterileriyle bağlantıda kalmak ve telefonda profesyonel görünmek isteyen daha küçük kuruluşlar için mükemmel bir çözümdür. Sanal PBX, çalışanlarınızın çalışmalarını tamamen şeffaf hale getirir, böylece işletmeniz en etkili satış stratejilerini keşfedebilir ve geliri artırabilir.

Bir VPBX sistemi internet üzerinden çalışır ve birkaç saat içinde kurulup çalışmaya hazır hale gelebilir.

Neden CallGear Sanal PBX çözümünü kullanmalısınız?

Yukarıda belirtilen tüm özellikler ve daha fazlası CallGear’ın Sanal Pbx Voip çözümünde bulunabilir. Bu yetenekli çağrı yönetim aracı, müşterilerden gelen iş çağrılarının etkili bir şekilde ele alınmasını ve düzenlenmesini sağlar ve her departmandaki çalışanlarınızın işini sorunsuz ve şeffaf hale getirir.

CallGear sanal PBX sistemini kullanarak müşterilerinizle yaptığınız tüm görüşmeleri kaydedebilir ve analiz edebilir, müşteri hizmetlerinizi geliştirebilir, çağrı akışınızı düzenleyebilir, satış yöneticilerinizin çalışmalarını izleyebilir ve herkesin KPI’larına ulaşmak için çok çalıştığından emin olabilirsiniz.

İş iletişiminizi net ve basit hale
getirmeye hazır mısınız?