Çağrı senaryoları ile ilk çalmadan ilk satın almaya kadar arayan kişinin yolculuğunu yönlendirin

Çağrı Senaryoları, arayan kişinin bir çalışana uygun ve verimli bir şekilde bağlanmasını sağlamak için çağrı işleme işlemlerinin sıralı bir şekilde yürütülmesidir
İşletmenizin ihtiyaçlarına bağlı olarak
kendi kurallarınızı oluşturun
Çağrıları doğru kişiye yönlendirin
Arayan kişiyi otomatik olarak karşılayın, bilgi verin ve başka bir konuşma senaryosu önerin.
Bu, ilk çıkan operatörü bekleme talebi olabilir veya arayan kişinin tuş takımında seçtiği belirli seçeneklere bağlı olarak, bir çağrıyı otomatik olarak doğru çalışana veya departmana yönlendirebilir.

Çağrıları çalışanlarınızın çalışma programlarına göre yönlendirin
Günün saatine bağlı olarak çağrı senaryosunu değiştirin. Bir müşteri hafta sonları ararsa, mesai saatleri içinde kendileriyle iletişime geçileceğini bildirin.
Müşterilerinize daha da kişiselleştirilmiş bir hizmet sunabilir, onları daha önce iletişim kurdukları biriyle buluşturabilirsiniz. Bu, arayan kişiyle güven ve rahatlık tesis eder ve tekrar satın almalara yol açabilir.

Yöneticiler arasında akıllı çağrı dağılımı düzenleyin
Çağrıları mümkün olduğunca tüm çalışanlara eşit şekilde dağıtarak hem arayanın hem de çalışanın zamanını optimize edin.
Aramanın kaynağına bağlı olarak farklı ülkelerdeki ofislere akıllı çağrı yönlendirmesi kullanın.
Birden fazla çalışan mevcutsa, arayan kişiyi dönüşüm oranı daha yüksek olan kişiye bağlayın.

Setting up Call Scenarios
Çağrı Kayıtları Hakkında Sık
Sorulan Sorular
Çağrı Senaryoları özelliği ne işe yarar?
Çağrı Senaryoları özelliği, ofisinize gelen tüm çağrıların dağıtılacağı etkili algoritmalar oluşturmanıza yardımcı olur. Bu, hem çalışanlarınızın hem de müşterilerinizin zamanını optimize etmenin etkili bir yoludur – hiçbir çağrı yanlış yere gitmez ve bu süreçte hiçbir bilgi kaybolmaz.
Neden CallGear Çağrı Senaryoları kullanılmalı?
CallGear Çağrı Senaryoları özelliği, gelen çağrı işleme rutininizi kolaylaştırmak için paha biçilmez bir araçtır. Onun yardımıyla müşterilerinizin nasıl karşılanacağını, onlara hangi IVR seçeneklerinin sunulacağını, çağrılarının nereye yönlendirileceğini ve hatta belirli bir departmandaki hangi çalışanınızın belirli bir müşteriden gelen çağrıyı ele alması gerektiğini belirleyebilirsiniz.
İşletmenizin çağrı senaryoları ile
kullanabileceği diper harika özellikler
İşletmenizin çağrı senaryoları ile
kullanabileceği diper harika özellikler



