Çağrı senaryoları ile ilk çalmadan ilk satın almaya kadar arayan kişinin yolculuğunu yönlendirin

Bu planı CallGear'da uygulayın ve her arayanı doğru zamanda doğru çalışana bağlayın
15 dakikalık bir demo için randevu alın
Çağrı senaryoları ile ilk çalmadan ilk satın almaya kadar arayan kişinin yolculuğunu yönlendirin

Çağrı Senaryoları, arayan kişinin bir çalışana uygun ve verimli bir şekilde bağlanmasını sağlamak için çağrı işleme işlemlerinin sıralı bir şekilde yürütülmesidir

İşletmenizin ihtiyaçlarına bağlı olarak
kendi kurallarınızı oluşturun

Çağrıları doğru kişiye yönlendirin

Arayan kişiyi otomatik olarak karşılayın, bilgi verin ve başka bir konuşma senaryosu önerin. 

Bu, ilk çıkan operatörü bekleme talebi olabilir veya arayan kişinin tuş takımında seçtiği belirli seçeneklere bağlı olarak, bir çağrıyı otomatik olarak doğru çalışana veya departmana yönlendirebilir.

Çağrıları doğru kişiye yönlendirin
Çağrıları çalışanlarınızın çalışma programlarına göre yönlendirin

Günün saatine bağlı olarak çağrı senaryosunu değiştirin. Bir müşteri hafta sonları ararsa, mesai saatleri içinde kendileriyle iletişime geçileceğini bildirin.

 

Müşterilerinize daha da kişiselleştirilmiş bir hizmet sunabilir, onları daha önce iletişim kurdukları biriyle buluşturabilirsiniz. Bu, arayan kişiyle güven ve rahatlık tesis eder ve tekrar satın almalara yol açabilir.

Çağrıları çalışanlarınızın çalışma programlarına göre yönlendirin
Yöneticiler arasında akıllı çağrı dağılımı düzenleyin

Çağrıları mümkün olduğunca tüm çalışanlara eşit şekilde dağıtarak hem arayanın hem de çalışanın zamanını optimize edin.

 

Aramanın kaynağına bağlı olarak farklı ülkelerdeki ofislere akıllı çağrı yönlendirmesi kullanın.

Birden fazla çalışan mevcutsa, arayan kişiyi dönüşüm oranı daha yüksek olan kişiye bağlayın.

Yöneticiler arasında akıllı çağrı dağılımı düzenleyin
Setting up Call Scenarios

Setting up Call Scenarios

The customization process for each scenario consists of simple visual blocks in your CallGear software.[br][br]By dragging and configuring each of these blocks, you can manipulate the script.[br][br]An operation can route a caller to a department, send them an automated message, forward them to a specialist, reiterate company hours, etc.

Çağrı Kayıtları Hakkında Sık
Sorulan Sorular

Çağrı Senaryoları özelliği ne işe yarar?

Çağrı Senaryoları özelliği, ofisinize gelen tüm çağrıların dağıtılacağı etkili algoritmalar oluşturmanıza yardımcı olur. Bu, hem çalışanlarınızın hem de müşterilerinizin zamanını optimize etmenin etkili bir yoludur – hiçbir çağrı yanlış yere gitmez ve bu süreçte hiçbir bilgi kaybolmaz.

Neden CallGear Çağrı Senaryoları kullanılmalı?

CallGear Çağrı Senaryoları özelliği, gelen çağrı işleme rutininizi kolaylaştırmak için paha biçilmez bir araçtır. Onun yardımıyla müşterilerinizin nasıl karşılanacağını, onlara hangi IVR seçeneklerinin sunulacağını, çağrılarının nereye yönlendirileceğini ve hatta belirli bir departmandaki hangi çalışanınızın belirli bir müşteriden gelen çağrıyı ele alması gerektiğini belirleyebilirsiniz.

İşletmenizin çağrı senaryoları ile
kullanabileceği diper harika özellikler

İşletmenizin çağrı senaryoları ile
kullanabileceği diper harika özellikler

Sesli Menü (IVR)
Sesli Menü (IVR)
Müşterilerinizi önceden kaydedilmiş bir karşılama mesajı ile karşılayın ve çağrı akışınızda gezinin
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama
İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Konuşma Analizi
Konuşma Analizi
Çağrılarınızı sesten metne dönüştürün. Dinlemek yerine diyalog dökümlerini gözden geçirerek konuşma analizinde zaman kazanın
Daha fazla bilgi
Çağrı Bildirimleri
Çağrı Bildirimleri
Cevapsız çağrı uyarılarını doğrudan e-posta gelen kutunuza veya CRM'inize alın
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com