Tüm telefon görüşmesi geçmişinizi tek bir pencerede görüntüleyin

Çağrı Kayıtları özelliği, işletmenize gelen ve işletmenizden giden her bir telefon çağrısı hakkındaki bilgileri analiz etmenize olanak tanır. Tüm verileri yalnızca birkaç tıklamayla dışa aktarın ve indirin
Çağrı Kayıtlarından kimler yararlanabilir?

-
İşletme Yöneticileri
Herhangi bir çağrıyı veya müşteriyi hızla bulun, şirketinizle olan geçmişlerini analiz edin ve bu verileri daha iyi bir iş kurmak için kullanın
-
Pazarlamacılar
Hangi pazarlama kanallarının en çok müşteri adayı ve müşteri getirdiğini keşfetmek için gelen aramalara ilişkin verileri inceleyin
-
Satış Müdürü
Hangi çalışanların en çok satışı kapattığını, hangi satış senaryolarının en çok dönüşümü sağladığını izleyin ve çalışanları buna göre eğitin
-
Teknik Uzmanlar
Aramalar sırasında oluşan sorunları gidererek şirketin telefon iletişim sistemine destek olun. Bunlar bağlantı ile ilgili, yönlendirme ile ilgili vb. olabilir
Çağrı Kayıtları Özelliği İş Telefonu
Deneyiminizi İyileştirir
Tarih, süre, arayanın adı, çağrı rotası ve geçmişi gibi ayrıntılı çağrı bilgilerini alın. Çağrı verilerinizi düzgün bir şekilde sıralamak ve derinlemesine analiz yapmak için gelişmiş filtreleri kullanın

Gelen çağrı geçmişi, müşterilerinizin en sık hangi konuları görüşmek istedikleri, destek ekibinizi aradıklarında ne kadar yardım aldıkları ve tüm deneyimden ne kadar memnun oldukları hakkında size yararlı bilgiler verir
Tüm son aramaları tekrar gözden geçirin ve ne kadar verimli olduklarını değerlendirin veya satış yöneticilerinizin her bir müşteri adayı için yeterince zaman harcayıp harcamadığını görmek için gelen arama kaydını inceleyin. Satış temsilcilerinin sunumlarını ne kadar etkili bir şekilde yaptıklarını ve müşterinin dikkatini çekmeyi başarıp başaramadıklarını duyacaksınız
Herhangi bir cihazdan tüm aramaların ve sesli mesajların ayrıntılarını görün

Çağrı Kayıtları Hakkında Sık Sorulan Sorular
Çağrı kaydı nedir?
Çağrı kayıtları, gelen ve giden çağrıların her biri hakkında ayrıntılı bilgilerle birlikte kaydedilmesidir. Aramanın kaydının yanı sıra, tipik bir müşteri arama kaydı arayanın adı ve telefon numarası, arama tarihi ve saati, aramanın süresi, arama yönlendirme bilgisi, arayan tarafından şirketinize yapılan toplam arama sayısı, bırakmış olabilecekleri mesajlar vb. verileri içerecektir.
İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler


