Arama bildirimlerini ayarlayın ve önemli aramalarla ilgili güncellemeleri gerçek zamanlı olarak alın

Daha iyi hizmet için bildirim seçeneklerini
özelleştirin
Önemli bir aramayı asla kaçırmayın
Dönüş yapılan çağrılardan elde edilen geliri artırın
Müşteri memnuniyetini artırın
Kaybı
azaltın
Şirketinize en uygun çağrı bildirim
senaryolarını etkinleştirin

Cevapsız çağrı uyarıları ile her zaman
döngüde olduğunuzdan emin olun
Ofis dışında da ulaşılabilir olun
Nerede olursanız olun, yanıt verme süresini kısaltın. Mümkün olan en kısa sürede geri arayabilmek için uyarılar alın

Geliştirilmiş Müşteri Hizmetleri
Müşterilerin zamanına ve işine önem verdiğinizi göstererek mükemmel müşteri hizmetleri konusunda itibar kazanın. Hiçbir talebin atlanmadığından emin olun ve onları hemen geri arayın
Her müşteri adayını takip edin
İşinizin uzun ömürlü olması için her müşteri adayını yakalamak çok önemlidir. İş fırsatlarını kaçırmamak amacıyla cevapsız aramalar için doğrudan e-posta gelen kutunuza otomatik bildirimler yapılandırın
Tüm aramaları CRM'nize entegre edin
CallGear’ı doğrudan CRM’nize veya yardım masanıza entegre etmek kolaydır. CRM müşteri kartlarına çağrı bildirimleri ekleyin ve tüm iletişim geçmişini görün
Çağrı Bildirimleri Hakkında Sık Sorulan Sorular
İşletmem neden cevapsız çağrılar için çağrı bildirimlerine ihtiyaç duyar?
Çağrı Bildirimleri, çağrı bittikten hemen sonra SMS veya E-posta yoluyla çağrılar hakkında bilgi almanızı sağlayan bir araçtır. Çağrıları kaçırdığınızda, bir sonraki en iyi adım potansiyel müşteriyi mümkün olan en kısa sürede geri aramaktır. Cevapsız çağrı bildirimleri, müşteri deneyimini zenginleştirmenize ve arayan kişiyle otomatik veya manuel olarak en kısa sürede bağlantı kurmanıza olanak tanır.
İşletmenizin cevapsız çağrı bildirimi ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin cevapsız çağrı bildirimi ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler



