Uzun bekleme süreleri, aktarmalar ve genel karışıklık nedeniyle kaçırılan çağrılara son verin

Yoğun saatlerde çağrıları yanıtlamak için daha fazla çalışan planlamanıza gerek yok, sadece gelen çağrıları sırayla yanıtlayın!
Çağrı kuyruğu ile çağrı işlemeyi bir üst
seviyeye taşıyın
Bekleme sürelerinde büyük azalma
Arayanlarınızı beklemeye almayı önlemek mükemmel bir müşteri deneyimi sağlar.
Bir çağrı kuyruğuna sahip olmak, temsilcilerinizin yoğun dönemlerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olacak ve müşterilerinizin ortalama bekleme süresini önemli ölçüde azaltacaktır. Siz daha onlarla konuşma fırsatı bulamadan ayrılan çağrı sahiplerinin sayısı da azalacaktır.

Çağrı temsilcileri arasında adil yük dağılımı
Kuyruk özelliği, işlerin temsilciler arasında eşit ve adil bir şekilde dağıtılmasını sağlamaya yardımcı olur.
Çağrı kuyruğu çalışanlarınızın iş yükünü takip eder. Çağrı bekleme süresi artarsa, ya çalışanlarınızın satış sunumlarını ve/veya müşteri hizmetlerini geliştirmeleri gerekir ya da daha fazla çalışan işe almanız gerekir.
Tatil ve yoğun saatlerde gelen çağrıları karşılamak için yeni çalışanlar işe almak yerine, telefon kuyruğu sistemini kullanarak bu çağrıları verimli bir şekilde karşılayabilirsiniz. İşletmelerin sınırlı sayıda çalışanla büyük hacimli gelen çağrıları yönetmesine yardımcı olur.

İşletme maliyetlerinde önemli bir düşüş yaşayın
Müşteri hizmetlerinizin kalitesinden ödün vermeden operasyonel giderlerinizi azaltın.
Ek ekipmana ve yeni işe alımlara para harcamaktansa, cevapsız kalan veya yanlış işlenen çağrılar konusunda endişelenmek yerine, diğer temel görevler üzerinde çalışmaları için temsilcilerinizi serbest bırakabileceksiniz.
Bu özelliğin en iyi yanı, işletmenizi aşırı genişletmek zorunda kalmamanız ve müşteri hizmetleri düzeyinizin etkilenmemesidir.

Arayanlarınızı gerekli tüm bilgiler hakkında bilgilendirin
Çağrı Kuyruğu, yazılı metinden okuyan tüm çalışanlar meşgul olduğunda otomatik olarak etkinleştirilir.
Arayan kişi beklemedeyken onu daha olumlu bir şekilde meşgul etmek ve çağrısının göz ardı edilmeyeceğine dair güvence vermek için rahatlatıcı veya enerji verici bir müzik dinletebilirsiniz. Bekletme müziğinin yerini pazarlama mesajları, özel teklifler, yeni ürün ve hizmetlerle ilgili güncellemeler, yaklaşan etkinlikler vb. alabilir.
Otomatik bir sesli yanıt, arayan kişiye bekleme sürelerinin ne kadar olduğunu veya bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduklarını bildirecektir. Ayrıca şirketiniz hakkında bilgi verebilir veya aralarından seçim yapabilecekleri farklı seçenekler sunabilirsiniz.

Potansiyel müşterilerinize hemen yanıt verin
Farklı çağrı işleme senaryoları için benzersiz kuyruklar oluşturulabilir.
Örneğin, bir çağrı yüksek kaliteli bir müşteri adayından veya VIP bir müşteriden geliyorsa, Sanal PBX bir öncelik sırası belirleyebilir.
Bu, potansiyel işinizi kaybetmemenizi sağlamak için sıranın önüne geçecekleri anlamına gelir.

Çağrı Kuyruğu Hakkında Sık
Sorulan Sorular
Sanal çağrı kuyruğu nedir?
Çağrı kuyruğu, gelen çağrıların mevcut temsilcileriniz tarafından yönlendirilmek ve yanıtlanmak üzere bir kuyrukta düzenlenmesine yardımcı olan kullanışlı bir sanal PBX işlevidir. Basitçe söylemek gerekirse, sıradaki çağrıları yönetmek, çalışanlarınızdan hiçbiri o anda onlarla ilgilenmek için uygun olmadığında müşteri kaybetmekten kaçınmanın yoludur.
Çağrı kuyruğu nasıl çalışır?
Otomatik bir sesli yanıt, arayan kişiye bekleme sürelerinin ne kadar olduğunu veya kuyrukta kaçıncı sırada olduklarını bildirir. Ayrıca şirketiniz hakkında bilgi verebilir veya aralarından seçim yapabilecekleri farklı seçenekler sunabilirsiniz.
Neden CallGear'ın Çağrı Kuyruğu yazılımına yatırım yapmalısınız?
CallGear’ın Çağrı Kuyruğu, gelen çağrıların en uygun ve zaman açısından verimli şekilde yönetilmesine yardımcı olan kolay ve özelleştirilebilir bir araçtır. Bu özellik, küçük işletme sahiplerinin cevapsız veya yanıtlanmamış çağrılarını en aza indirmelerine ve genel müşteri memnuniyetini artırmalarına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
CallGear’ın Çağrı Sırası işlevi, her müşteri için tahmini bekleme süresini hesaplayabilir, arayan kişiye ne kadar sürede yardım edileceği konusunda bilgi verebilir ve beklerken şirket hakkında yararlı bilgiler sağlayabilir. CallGear’ın yardımıyla farklı işlem senaryolarını etkinleştirebilir ve her müşterinin, kendisini özel ve değerli hissetmesini sağlayan kişiselleştirilmiş bir muamele gördüğünden emin olabilirsiniz.
İşletmenizin çağrı kuyruğu ile
kullanabileceği diğer harika özellikler
İşletmenizin çağrı kuyruğu ile
kullanabileceği diğer harika özellikler


