Şeffaf iş iletişimi için çağrı kaydı

Tüm iş çağrılarınızı otomatik olarak
kaydedin
Gelen ve Giden Çağrıları Kaydedin
İndirin
ve Oynatın
Herhangi
bir cihazda
Sınırsız kayıt
depolama
İş süreçlerinizi iyileştirmek için değerli
bilgiler öğrenin
Sesli iletişimlerinizi izleyin ve gözden geçirin
“Elle not almayı ve değerli bilgileri kaçırmayı bırakın, işinizi daha verimli hale getirin ve satışları kapatın.
Görüşmeler kaydedilip analiz edildiğinde, bilgilerin sızdırılma olasılığı büyük ölçüde azalır.
Her konuşma belirli bir zamana, kelimeye, konuya veya soruna kadar takip edilebilir. İşletmeniz tam bir şeffaflık ve doğruluk deneyimi yaşayabilir.”

Müşterilerinize nasıl davranıldığını öğrenin
“Arama kaydı, tüm sesli iletişimlerinizin düzgün bir şekilde yürütüldüğünden emin olmak için harika bir araçtır.
Ekip üyelerinizin müşterilere ne söylediğini öğrenmek için müşteriler ve çalışanlar arasındaki etkileşimleri izleyin.
Ekip liderleri, müşteri hizmetlerinin kalitesini ve destek ve satış ekiplerinin performansını artırmak için arama kayıtlarını analiz edebilir. Görüşme incelemesi, temsilcilerinizin şirketiniz için en üst düzey müşteri hizmetleri standartlarını sürdürmesini sağlamaya yardımcı olur.”

Çalışanların Performansını İyileştirin
“Ekibinizin çağrılarını gözden geçirerek müşteri görüşmelerinizden en iyi şekilde yararlanın.
Önemli gelişim alanlarını toplu olarak belirlemek ve daha iyi performansa yönelik ipuçları oluşturmak için önceden kaydedilmiş görüşmeleri kullanarak ekibinizi heyecan verici koçluk oturumlarına dahil edin. Değerli geri bildirimler sağlayın ve yaygın hataları azaltın.
Yeni veya mevcut temsilcilerinize başarılı sunumları dinletin ve başarılı olduğu kanıtlanmış aynı stratejileri tekrarlayın.”

Doğrudan Müşterinizin Sıkıntı Noktalarına Yönelik Konuşun
“Müşteri araması, pazarlama ve ürün geliştirme departmanlarınız için değerli bir kaynaktır.
Derin içgörüler elde etmek, ürün veya hizmetinizi değiştirmek ve veriye dayalı kararlara dayanarak reklam kampanyalarını yeniden şekillendirmek için kaydedilen aramaları analiz edin.
Pazarlama ekibiniz düzenli olarak müşteri geri bildirimlerini dinlediği sürece, hedef kitlenize etkili bir şekilde satış yapmak için gerekli bilgilerle donanmış olacaktır.”

Müşteri şikayetlerine yardımcı olun
“Her işletmede, çalışanlar ve müşteriler arasında her zaman yanlış anlaşılmalar olacaktır. Arama kayıtlarının saklanması, uygun bir çözüm sağlamak için hayati öneme sahip olabilir.
Arama kayıtlarını dinleyerek, anlaşmazlığın tam olarak nerede ortaya çıktığını ve arayan ile temsilci tarafından neler söylendiğini anlayabilirsiniz.
İşletmenizin itibarına zarar veren iletişim kalıplarını belirleyin ve bu sorunların bir daha asla yaşanmamasını sağlamak için çalışanları eğitin.”

Görüşmeler sırasında paylaşılan
önemli ayrıntıları asla
kaçırmadığınızdan emin olun
En iyi iş arama deneyimi
Herhangi bir cihazdan giden veya gelen aramalar: bilgisayar, tablet, cep telefonu veya VoIP telefon. Tüm aramalarınızın CallGear hesabınıza kaydedilmesini sağlayın

Her ayrıntıyı hatırlayın
Bir satış veya müşteri destek temsilcisi her gün yüzlerce müşteriyle ilgilenir ve bu da genellikle belirli ayrıntıları unutmasına neden olur. Görüşmeleri tekrar dinlemek, hafızayı tazelemeye ve müşteri hakkında ilgili bilgileri toplamaya yardımcı olur
Tüm aramaları CRM'iniz ile senkronize edin
CallGear hesabınızdaki veya CRM müşteri kartınızdaki çağrı kayıtlarınızdan istediğiniz zaman kayıtları oynatın. Temsilcileriniz her zaman söz konusu müşteriyle yapılan görüşmelere erişebilir
Tek bir düğmeye tıklayarak entegrasyon
CallGear’ın piyasadaki en büyük araçlarla entegrasyonu kolaydır, arama kaydını ve diğer tüm özelliklerimizi doğrudan CRM’nize veya yardım masanıza ekleyin
Arama Kayıtları Hakkında Sık Sorulan Sorular
Arama kaydı yasal mı?
Her iki taraf da telefon görüşmelerinin kaydedilmesini kabul ettiğinde, satış yöneticilerinizin müşterilerinizle yaptığı görüşmeler gibi işle ilgili telefon görüşmesi faaliyetlerini kaydetmek yasaldır.
İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler


