Şeffaf iş iletişimi için çağrı kaydı

Ek yazılım olmadan çağrıları kaydedin. Hizmet kalitenizi kontrol edin, müşterilerin ihtiyaçlarını analiz edin ve mükemmel satış konuşmasını oluşturmak için çalışanları eğitin
15 dakikalık bir demo için randevu alın
Şeffaf iş iletişimi için çağrı kaydı

Tüm iş çağrılarınızı otomatik olarak
kaydedin

Gelen ve Giden Çağrıları Kaydedin

Gelen ve Giden Çağrıları Kaydedin

İndirin
<br /> ve Oynatın

İndirin

ve Oynatın

Herhangi
<br /> bir cihazda

Herhangi

bir cihazda

Sınırsız kayıt <br /> depolama

Sınırsız kayıt
depolama

İş süreçlerinizi iyileştirmek için değerli
bilgiler öğrenin

Sesli iletişimlerinizi izleyin ve gözden geçirin

“Elle not almayı ve değerli bilgileri kaçırmayı bırakın, işinizi daha verimli hale getirin ve satışları kapatın.

Görüşmeler kaydedilip analiz edildiğinde, bilgilerin sızdırılma olasılığı büyük ölçüde azalır.

Her konuşma belirli bir zamana, kelimeye, konuya veya soruna kadar takip edilebilir. İşletmeniz tam bir şeffaflık ve doğruluk deneyimi yaşayabilir.”

Sesli iletişimlerinizi izleyin ve gözden geçirin
Müşterilerinize nasıl davranıldığını öğrenin

“Arama kaydı, tüm sesli iletişimlerinizin düzgün bir şekilde yürütüldüğünden emin olmak için harika bir araçtır. 

Ekip üyelerinizin müşterilere ne söylediğini öğrenmek için müşteriler ve çalışanlar arasındaki etkileşimleri izleyin. 

Ekip liderleri, müşteri hizmetlerinin kalitesini ve destek ve satış ekiplerinin performansını artırmak için arama kayıtlarını analiz edebilir. Görüşme incelemesi, temsilcilerinizin şirketiniz için en üst düzey müşteri hizmetleri standartlarını sürdürmesini sağlamaya yardımcı olur.”

Müşterilerinize nasıl davranıldığını öğrenin
Çalışanların Performansını İyileştirin

“Ekibinizin çağrılarını gözden geçirerek müşteri görüşmelerinizden en iyi şekilde yararlanın. 

Önemli gelişim alanlarını toplu olarak belirlemek ve daha iyi performansa yönelik ipuçları oluşturmak için önceden kaydedilmiş görüşmeleri kullanarak ekibinizi heyecan verici koçluk oturumlarına dahil edin. Değerli geri bildirimler sağlayın ve yaygın hataları azaltın.

Yeni veya mevcut temsilcilerinize başarılı sunumları dinletin ve başarılı olduğu kanıtlanmış aynı stratejileri tekrarlayın.”

Çalışanların Performansını İyileştirin
Doğrudan Müşterinizin Sıkıntı Noktalarına Yönelik Konuşun

“Müşteri araması, pazarlama ve ürün geliştirme departmanlarınız için değerli bir kaynaktır.

 

Derin içgörüler elde etmek, ürün veya hizmetinizi değiştirmek ve veriye dayalı kararlara dayanarak reklam kampanyalarını yeniden şekillendirmek için kaydedilen aramaları analiz edin.

Pazarlama ekibiniz düzenli olarak müşteri geri bildirimlerini dinlediği sürece, hedef kitlenize etkili bir şekilde satış yapmak için gerekli bilgilerle donanmış olacaktır.”

Doğrudan Müşterinizin Sıkıntı Noktalarına Yönelik Konuşun
Müşteri şikayetlerine yardımcı olun

“Her işletmede, çalışanlar ve müşteriler arasında her zaman yanlış anlaşılmalar olacaktır. Arama kayıtlarının saklanması, uygun bir çözüm sağlamak için hayati öneme sahip olabilir.

Arama kayıtlarını dinleyerek, anlaşmazlığın tam olarak nerede ortaya çıktığını ve arayan ile temsilci tarafından neler söylendiğini anlayabilirsiniz.

İşletmenizin itibarına zarar veren iletişim kalıplarını belirleyin ve bu sorunların bir daha asla yaşanmamasını sağlamak için çalışanları eğitin.”

Müşteri şikayetlerine yardımcı olun

Görüşmeler sırasında paylaşılan
önemli ayrıntıları asla
kaçırmadığınızdan emin olun

En iyi iş arama deneyimi

Herhangi bir cihazdan giden veya gelen aramalar: bilgisayar, tablet, cep telefonu veya VoIP telefon. Tüm aramalarınızın CallGear hesabınıza kaydedilmesini sağlayın

En iyi iş arama deneyimi

Her ayrıntıyı hatırlayın

Bir satış veya müşteri destek temsilcisi her gün yüzlerce müşteriyle ilgilenir ve bu da genellikle belirli ayrıntıları unutmasına neden olur. Görüşmeleri tekrar dinlemek, hafızayı tazelemeye ve müşteri hakkında ilgili bilgileri toplamaya yardımcı olur

Tüm aramaları CRM'iniz ile senkronize edin

CallGear hesabınızdaki veya CRM müşteri kartınızdaki çağrı kayıtlarınızdan istediğiniz zaman kayıtları oynatın. Temsilcileriniz her zaman söz konusu müşteriyle yapılan görüşmelere erişebilir

Tek bir düğmeye tıklayarak entegrasyon

CallGear’ın piyasadaki en büyük araçlarla entegrasyonu kolaydır, arama kaydını ve diğer tüm özelliklerimizi doğrudan CRM’nize veya yardım masanıza ekleyin

Arama Kayıtları Hakkında Sık Sorulan Sorular

Arama kaydı yasal mı?

Her iki taraf da telefon görüşmelerinin kaydedilmesini kabul ettiğinde, satış yöneticilerinizin müşterilerinizle yaptığı görüşmeler gibi işle ilgili telefon görüşmesi faaliyetlerini kaydetmek yasaldır.

İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

Fısıltı Mesajları
Fısıltı Mesajları
Bir çağrı bağlanmadan önce arayan kişi hakkında önemli verileri öğrenin
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama
İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Arama Kayıtları
Arama Kayıtları
Tüm iş iletişimlerinizin geçmişini ayrıntılı olarak görüntüleyin
Daha fazla bilgi
Çağrı Bildirimleri
Çağrı Bildirimleri
Cevapsız çağrı uyarılarını doğrudan e-posta gelen kutunuza veya CRM'inize alın
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com