İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) ile Gelen Çağrılarınızı Zahmetsizce Yönlendirin

Gelen aramaları otomatik olarak doğru kullanıcıya veya departmana dağıtarak herkesin zamanından tasarruf edin
15 dakikalık bir demo için randevu alın
İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) ile Gelen Çağrılarınızı Zahmetsizce Yönlendirin

IVR ile basit çağrı akışları oluşturun

Boş konuşma veya arayanları bekletme yok

Boş konuşma veya arayanları bekletme yok

Yapılandırması ve özelleştirmesi kolay

Yapılandırması ve özelleştirmesi kolay

Kişiselleştirilmiş Selamlamalar

Kişiselleştirilmiş Selamlamalar

Çok Dilli<br />
Menüler

Çok Dilli

Menüler

Simplify the call-processing experience

Telefonda profesyonel bir üslup kullanın

CallGear IVR, müşterilerinize daha benzersiz ve akılda kalıcı bir telefon görüşmesi deneyimi sunmak için karşılamalar ve yönlendirmeler gibi önceden kaydedilmiş kişiselleştirilmiş mesajları kullanmanıza olanak tanır.

Doğru yapılandırılmış bir ses menüsü ile arayanlarınız ihtiyaçlarına göre otomatik olarak yönlendirilecek, gereksiz bekleme süreleri ve tekrarlayan konuşmalar önlenecektir.

Telefonda profesyonel bir üslup kullanın
Yeni müşterilere kendinizi tanıtın

Şirketinizi yeni gelen müşteri adaylarına tanıtmak için yalnızca web sitenize güvenmeyin.

IVR mesajlarınız işletmeniz hakkında pek çok yararlı bilgi sağlayabilir. Müşterileri çalışma saatleriniz hakkında bilgilendirmek veya kaçırılmayacak kadar iyi olan yaklaşan özel bir teklifi duyurmak için teknolojiyi kullanın!

Yeni müşterilere kendinizi tanıtın
Müşterilerinizi doğru kişilere bağlayın

Bir müşterinin bireysel ihtiyaçlarına ve yaptığı IVR girişine dayanarak, arayanlarınızı tam olarak ulaşmaya çalıştıkları departmana veya çalışana verimli bir şekilde yönlendirin.

Çağrıları yönlendirmek, aktarmaları azaltmaya, cevapsız veya düşmüş çağrıların sayısını en aza indirmeye ve bir çağrının yanlış departmana gitmesiyle ilişkili karışıklığı önlemeye yardımcı olabilir.

Müşterilerinizi doğru kişilere bağlayın

İşletmeniz veya çağrı merkeziniz için en
verimli IVR'ı sadece birkaç dakika içinde
oluşturun

Tüm işletmelerin ihtiyaçlarını karşılayın

Çok seviyeli IVR menüleri oluşturun ve aramaları gruplara, kuyruklara, kullanıcılara, sesli postaya, bekletme müziğine veya harici telefon numaralarına yönlendirin

Arayan kişinin isteklerine, çağrı bağlanır bağlanmaz, hatta bekletmeden yanıt verin

İnteraktif ses menünüzü gerçek zamanlı olarak yapılandırın. Yoğun günlerde çağrıları yeni bir çalışana veya dış kaynaklı bir çağrı merkezine yönlendirin

Sezonluk satışları veya çalışma saatleri, SSS veya iletişim bilgileri gibi diğer gerekli bilgileri duyurmak için ön kayıtlar oluşturun

Sesli Menü Hakkında Sık Sorulan
Sorular

CallGear'ın IVR sistemi nedir?

Sesli Menü (IVR, İnteraktif Sesli Yanıt), herhangi bir işletmeye göre özelleştirilebilen, önceden kaydedilmiş sesli mesajlardan oluşan bir sistemdir.

Arayan kişi şirketinizden bir karşılama mesajı ve aralarından seçim yapabileceği bir dizi seçenek duyacaktır. Telefon tuş takımında belirli bir seçim yapılır.

Seçim yaptıktan sonra görüşme, şirketinizin sistemde önceden yapılandırdığı senaryoya bağlı olarak devam edecektir. Örneğin, çoğu durumda arayan kişi bir satış veya müşteri destek ekibi üyesine bağlanacaktır.

Doğru IVR seçenekleri nasıl seçilir?

Telefon görüşmelerinizi dinleyerek, yazıya dökerek ve analiz ederek, arayanlarınızın kullandığı tekrarlanan anahtar kelimeleri veya ifadeleri keşfedebilirsiniz. Örneğin, en çok destek çağrısının ‘A Ürünü’ için geldiğini keşfedebilirsiniz. Daha sonra IVR menü öğelerinizi işletmenizi arayan müşterilerin gerçek ihtiyaçlarına göre ayarlayabilirsiniz.

İşletmenizin IVR ile kullanabileceği daha
şaşırtıcı özellikler

İşletmenizin IVR ile kullanabileceği daha
şaşırtıcı özellikler

Kuyruk Yönetimi
Kuyruk Yönetimi
Özel kurallar veya sıralı çağrı yönlendirme ile çağrı kuyruklarınızı optimize edin
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama
İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Arama Kayıtları
Arama Kayıtları
View the history of all of your business communications in detail
Daha fazla bilgi
Son Yönetici
Son Yönetici
Route calls to the agent on your team who last dealt with a particular caller
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com