İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) ile Gelen Çağrılarınızı Zahmetsizce Yönlendirin

IVR ile basit çağrı akışları oluşturun
Boş konuşma veya arayanları bekletme yok
Yapılandırması ve özelleştirmesi kolay
Kişiselleştirilmiş Selamlamalar
Çok Dilli
Menüler
Simplify the call-processing experience
Telefonda profesyonel bir üslup kullanın
CallGear IVR, müşterilerinize daha benzersiz ve akılda kalıcı bir telefon görüşmesi deneyimi sunmak için karşılamalar ve yönlendirmeler gibi önceden kaydedilmiş kişiselleştirilmiş mesajları kullanmanıza olanak tanır.
Doğru yapılandırılmış bir ses menüsü ile arayanlarınız ihtiyaçlarına göre otomatik olarak yönlendirilecek, gereksiz bekleme süreleri ve tekrarlayan konuşmalar önlenecektir.

Yeni müşterilere kendinizi tanıtın
Şirketinizi yeni gelen müşteri adaylarına tanıtmak için yalnızca web sitenize güvenmeyin.
IVR mesajlarınız işletmeniz hakkında pek çok yararlı bilgi sağlayabilir. Müşterileri çalışma saatleriniz hakkında bilgilendirmek veya kaçırılmayacak kadar iyi olan yaklaşan özel bir teklifi duyurmak için teknolojiyi kullanın!

Müşterilerinizi doğru kişilere bağlayın
Bir müşterinin bireysel ihtiyaçlarına ve yaptığı IVR girişine dayanarak, arayanlarınızı tam olarak ulaşmaya çalıştıkları departmana veya çalışana verimli bir şekilde yönlendirin.
Çağrıları yönlendirmek, aktarmaları azaltmaya, cevapsız veya düşmüş çağrıların sayısını en aza indirmeye ve bir çağrının yanlış departmana gitmesiyle ilişkili karışıklığı önlemeye yardımcı olabilir.

İşletmeniz veya çağrı merkeziniz için en
verimli IVR'ı sadece birkaç dakika içinde
oluşturun
Tüm işletmelerin ihtiyaçlarını karşılayın
Çok seviyeli IVR menüleri oluşturun ve aramaları gruplara, kuyruklara, kullanıcılara, sesli postaya, bekletme müziğine veya harici telefon numaralarına yönlendirin
Arayan kişinin isteklerine, çağrı bağlanır bağlanmaz, hatta bekletmeden yanıt verin
İnteraktif ses menünüzü gerçek zamanlı olarak yapılandırın. Yoğun günlerde çağrıları yeni bir çalışana veya dış kaynaklı bir çağrı merkezine yönlendirin
Sezonluk satışları veya çalışma saatleri, SSS veya iletişim bilgileri gibi diğer gerekli bilgileri duyurmak için ön kayıtlar oluşturun
Sesli Menü Hakkında Sık Sorulan
Sorular
CallGear'ın IVR sistemi nedir?
Sesli Menü (IVR, İnteraktif Sesli Yanıt), herhangi bir işletmeye göre özelleştirilebilen, önceden kaydedilmiş sesli mesajlardan oluşan bir sistemdir.
Arayan kişi şirketinizden bir karşılama mesajı ve aralarından seçim yapabileceği bir dizi seçenek duyacaktır. Telefon tuş takımında belirli bir seçim yapılır.
Seçim yaptıktan sonra görüşme, şirketinizin sistemde önceden yapılandırdığı senaryoya bağlı olarak devam edecektir. Örneğin, çoğu durumda arayan kişi bir satış veya müşteri destek ekibi üyesine bağlanacaktır.
Doğru IVR seçenekleri nasıl seçilir?
Telefon görüşmelerinizi dinleyerek, yazıya dökerek ve analiz ederek, arayanlarınızın kullandığı tekrarlanan anahtar kelimeleri veya ifadeleri keşfedebilirsiniz. Örneğin, en çok destek çağrısının ‘A Ürünü’ için geldiğini keşfedebilirsiniz. Daha sonra IVR menü öğelerinizi işletmenizi arayan müşterilerin gerçek ihtiyaçlarına göre ayarlayabilirsiniz.
İşletmenizin IVR ile kullanabileceği daha
şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin IVR ile kullanabileceği daha
şaşırtıcı özellikler


