Tercih edilen temsilci özelliği ile arayan kişinin aynı çalışanla konuşmasına izin verin

Müşterinizi en son konuştuğu bir temsilciye bağlarsanız, müşteriniz asla bilgileri tekrarlamak zorunda kalmaz
15 dakikalık bir demo için randevu alın
Tercih edilen temsilci özelliği ile arayan kişinin aynı çalışanla konuşmasına izin verin

Son Yönetici veya Tercih Edilen Temsilci seçeneğini etkinleştirerek müşterilerinizin sipariş bilgilerini aramak veya bir durumu yeniden tanımlamak için kimsenin zamanını boşa harcamamasını sağlayın

Konuşmaların izini kaybetmeyin

Son Yönetici seçeneği ile, gelen herhangi bir çağrı, arayanın numarasının CallGear veritabanında zaten mevcut olup olmadığını görmek için analiz edilecektir.

Bir eşleşme bulursa, sistem bu arayanı tekrar arayan bir müşteri olarak değerlendirecek ve önceki etkileşim verilerine, yani doğru çalışana bağlayacaktır.

Müşterilere kişiselleştirilmiş bir arama deneyimi sunun

Müşterileri zaten ilişki içinde oldukları bir çalışana bağlayarak harika bir izlenim bırakmaya devam edebilir, güveni ve aşinalığı artırabilir ve hatta kişiselleştirilmiş bir yaklaşım sunabilirsiniz

Last Manager Hakkında Sık Sorulan Sorular

Son Yönetici Özelliği Nedir?

Son Yönetici veya Tercih edilen temsilci, herhangi bir müşteriyi, müşterinin şirketinizle olan önceki etkileşiminde konuştuğu çalışana bağlamanıza olanak tanıyan bir Çağrı Senaryosu işlemidir.

Son Yönetici Özelliği Nasıl Etkilidir?

Genellikle yeni bir müşterinin bilgileri netleştirmesi gerekir – bir teslimatın ayrıntıları, bir sipariş için ödeme, kalan sorular veya endişeler. Son yönetici veya tercih edilen temsilci özelliğini kullanarak arayan kişi için bunu kolaylaştırın ve çalışanlarınızın iş zamanından tasarruf edin. Arayanları, bilgilerine sahip olan ve güvendikleri çalışanlara otomatik olarak bağlayın.

Son Yönetici özelliği ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

Son Yönetici özelliği ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

Sesli Menü (IVR)
Sesli Menü (IVR)
Müşterilerinizi önceden kaydedilmiş bir karşılama mesajı ile karşılayın ve çağrı akışınızda gezinin
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama
İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Kuyruk Yönetimi
Kuyruk Yönetimi
Tüm operatörler meşgulken çağrıları kaçırmayın. Müşterilerinizi sıraya koyun ve bir operatör müsait olur olmaz onlarla ilgilenin
Daha fazla bilgi
Çağrı Bildirimleri
Çağrı Bildirimleri
Cevapsız çağrı uyarılarını doğrudan e-posta gelen kutunuza veya CRM'inize alın
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com