Tercih edilen temsilci özelliği ile arayan kişinin aynı çalışanla konuşmasına izin verin

Son Yönetici veya Tercih Edilen Temsilci seçeneğini etkinleştirerek müşterilerinizin sipariş bilgilerini aramak veya bir durumu yeniden tanımlamak için kimsenin zamanını boşa harcamamasını sağlayın
Konuşmaların izini kaybetmeyin
Son Yönetici seçeneği ile, gelen herhangi bir çağrı, arayanın numarasının CallGear veritabanında zaten mevcut olup olmadığını görmek için analiz edilecektir.
Bir eşleşme bulursa, sistem bu arayanı tekrar arayan bir müşteri olarak değerlendirecek ve önceki etkileşim verilerine, yani doğru çalışana bağlayacaktır.

Müşterileri zaten ilişki içinde oldukları bir çalışana bağlayarak harika bir izlenim bırakmaya devam edebilir, güveni ve aşinalığı artırabilir ve hatta kişiselleştirilmiş bir yaklaşım sunabilirsiniz
Last Manager Hakkında Sık Sorulan Sorular
Son Yönetici Özelliği Nedir?
Son Yönetici veya Tercih edilen temsilci, herhangi bir müşteriyi, müşterinin şirketinizle olan önceki etkileşiminde konuştuğu çalışana bağlamanıza olanak tanıyan bir Çağrı Senaryosu işlemidir.
Son Yönetici Özelliği Nasıl Etkilidir?
Genellikle yeni bir müşterinin bilgileri netleştirmesi gerekir – bir teslimatın ayrıntıları, bir sipariş için ödeme, kalan sorular veya endişeler. Son yönetici veya tercih edilen temsilci özelliğini kullanarak arayan kişi için bunu kolaylaştırın ve çalışanlarınızın iş zamanından tasarruf edin. Arayanları, bilgilerine sahip olan ve güvendikleri çalışanlara otomatik olarak bağlayın.
Son Yönetici özelliği ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
Son Yönetici özelliği ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler



