Bireyselleştirilmiş bir yaklaşım oluşturmak için en değerli müşterileri önceki acentelerine bağlayın

Sorumlu temsilci yönlendirmesi, arayanların her seferinde aynı şirket temsilcisiyle konuşmasını sağlar ve telefon görüşmesi etkileşimlerinizin yakınlığını ve verimliliğini güçlendirir
Çağrılarınızı ilgili temsilci veya
departmana dağıtın
İlgili bir müşteri deneyimi sağlayın
Bir müşteri, arama geçmişini ve isteklerini bilen önceki bir temsilciyle bağlantı kurduğunda, daha derin bir ilişki kurar.
Temsilci müşterinin davranışlarını ve ihtiyaçlarını anlar ve buna göre uyum sağlar.
Müşteriler, kişisel yöneticilerine güvendiklerinde ve kendileriyle ilgilenildiğini bildiklerinde tekrar satın alma, yeni bir ürün deneme veya abonelik hizmetlerine kaydolma olasılıkları daha yüksektir.

Güçlü ve olumlu iş ilişkileri sürdürün
Bir müşteri edinmek zordur, ancak o müşterinin geri gelmesini sağlamak daha da zordur.
Onları kişisel yöneticilerine bağlamak, tekrar satın alma veya şirketinizi ortaklarına ve arkadaşlarına tavsiye etme şanslarını artıracaktır.
Hizmetinizle ilgili neleri sevip neleri sevmediklerini öğrenin ve ürününüzü herkes için geliştirin.

Verimli Bir Gelen Çağrı Senaryosu Uygulayın
VIP bir müşteriyi kişisel bir yöneticiye bağlamak, onlara daha hızlı ve daha keyifli bir müşteri desteği sağlayan basit ve mantıklı bir çağrı senaryosudur.
En iyi kısmı mı? Çalışanınızın nerede olduğu önemli değil, CallGear sistemi herhangi bir cihaz aracılığıyla herhangi bir yerde çağrıyı kabul etmesine izin verecektir: bir mobil, sabit hat veya çevrimiçi bir uygulama.
Tüm iletişimler Sanal PBX içinde gerçekleşir, böylece bir kayıt, bir rapor ve çağrı gerçekleştiğinde işlemek için diğer araçlara sahip olursunuz.

Sorunsuz satış sunumunu benimseyin
Gelen müşteri adaylarını satış temsilcileriniz arasında karıştırmaktan kaçının.
Bazen bağlantı kopabilir veya bir müşteri görüşmeye daha sonra devam etmeyi tercih edebilir. Bir sonraki aramalarında farklı bir temsilciye dağıtılabilir ve kesintisiz ve iyi tasarlanmış müşteri deneyiminiz kaybolabilir.
Satış temsilcilerinizi de düşünün. Bir müşteri adayı aradığında, daha önceki bir satış konuşmasına devam edebilmeleri ve satışı başarılı bir şekilde kapatabilmeleri mantıklıdır.

Kişisel Yöneticiler Hakkında Sık Sorulan Sorular
Kişisel Yönetici nedir?
Kişisel Yönetici veya Sorumlu Temsilci özelliği, bir müşteriye şirketiniz içinden belirli bir yönetici atanmasını sağlayan sanal bir telefon işlevidir. Bu müşteriden gelen herhangi bir çağrı, sadakat, güven ve rahatlık duygusu yaratmak için otomatik olarak kendilerine atanan çalışana yönlendirilecektir.
İşletmenizin kişisel yönetici özelliği ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin kişisel yönetici özelliği ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler



