Konuşma transkriptlerini kullanarak işletmenizdeki her konuşmayı analiz edin

Konuşma Analizi, eksiksiz çağrı dökümleri almanıza, belirli anahtar kelimeler kullanarak müşterilerle geçmiş konuşmaları bulmanıza ve çağrıları manuel olarak dinleme ve işleme süresini önemli ölçüde azaltmanıza yardımcı olur
Konuşma analizleri neredeyse her departman için değerlidir

-
Müşteri Hizmetleri
Müşteri hizmetleri departmanınızdaki etkileşimleri izlemek ve analiz etmek, müşterilerinizin markanız, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında ne düşündüğünü daha iyi anlamanızı sağlayacaktır
-
Satış ve pazarlama ekipleri
Yöneticiler ve süpervizörler, müşterilerle olan geçmiş etkileşimleri gözden geçirerek, bu konuşmalardan hangilerinin satışla sonuçlandığını ve hangilerinin müşterinin ayrılmasına neden olduğunu görebilirler
-
Teknik destek ekipleri
Teknik yardım merkezi çalışanlarınızın bilgileri müşteri tarafından iyi anlaşılan bir şekilde sunup sunmadığını öğrenin. Ayrıca hangi iletişim senaryolarının daha fazla detaylandırılması, basitleştirilmesi veya hatta tamamen terk edilmesi gerektiğini de öğreneceksiniz
Konuşma analizi nasıl çalışır?
Konuşma Analizi ayarları arayüzünde, metne dönüştürmek istediğiniz telefon görüşmesi türlerini seçersiniz.
Ardından aramalar görüntülemeniz, analiz etmeniz ve indirmeniz için otomatik olarak yazıya dökülür. Bu diyaloglar bir “operatör-istemci” formatında görselleştirilir.
Konuşma Analizi aracını kullanarak bir anahtar kelime ararsanız, CallGear bu kelimeyi içeren tüm konuşmaları vurgular ve transkripsiyonlarınızda anahtar kelimelerin nerede olduğunu vurgular.
Daha sonra vurgulanan aramalardan oluşan bir grubu etiketleyebilir ve bu verileri konuşmaları daha fazla analiz etmek için kullanabilirsiniz. Seçilen aramalardan oluşan grubun tamamı indirilebilir.

Konuşma Analizi Hakkında Sık Sorulan Sorular
Konuşma Analizi aracı nedir?
Bu yazılım ürünü, çağrıları hızlı bir şekilde metne dönüştürmenize, farklı ölçümler kullanarak konuşma içeriğinizin kalitesini analiz etmenize, anahtar kelimeleri, aciliyet durumunu, potansiyel müşteri kalitesini ve diğer filtreleri kullanarak çağrıları etiketlemenize ve düzenlemenize olanak tanır.
CallGear ses analizi yazılımının avantajları nelerdir?
“Temsilcilerinizin ve müşterilerinizin konuşmalarını sürekli olarak inceleyebilirsiniz. Anlamlı bir şey bulana kadar her konuşmayı dinlemek zorunda kalmak yerine, diyalogları yazıya döker ve değerli içgörüler bulmak için metni okur veya ararsınız.
Buna ek olarak, müşterilerinizin sorduğu soruları yakından not edebilir, düzenleyebilir ve analiz edebilirsiniz. Daha sonra web sitenizdeki, ürün sayfalarınızdaki dili değiştirebilir ve SSS sayfasına önemli bilgiler ekleyerek çalışanlarınız için satış sürecine yardımcı olabilir ve müşterilerin bir çağrıya bile atlamadan önce sahip olabileceği soruları yanıtlayabilirsiniz.
Çağrılarınızı etiketleyerek, zamanında ve uygun bir şekilde geri dönmek için görüşmeleri aciliyete ve müşteri adayının kalitesine göre düzenleyebilirsiniz.”
İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler



