Konuşma transkriptlerini kullanarak işletmenizdeki her konuşmayı analiz edin

Çağrılarınızı iyi yapılandırılmış, keşfedilebilir ve incelenmesi kolay verilere dönüştürün. Müşteri deneyiminizi daha iyi anlamak için kullanın
15 dakikalık bir demo için randevu alın
Konuşma transkriptlerini kullanarak işletmenizdeki her konuşmayı analiz edin

Konuşma Analizi, eksiksiz çağrı dökümleri almanıza, belirli anahtar kelimeler kullanarak müşterilerle geçmiş konuşmaları bulmanıza ve çağrıları manuel olarak dinleme ve işleme süresini önemli ölçüde azaltmanıza yardımcı olur

Konuşma analizleri neredeyse her departman için değerlidir

Konuşma analizleri neredeyse her departman için değerlidir
  • Müşteri Hizmetleri

    Müşteri hizmetleri departmanınızdaki etkileşimleri izlemek ve analiz etmek, müşterilerinizin markanız, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında ne düşündüğünü daha iyi anlamanızı sağlayacaktır

  • Satış ve pazarlama ekipleri

    Yöneticiler ve süpervizörler, müşterilerle olan geçmiş etkileşimleri gözden geçirerek, bu konuşmalardan hangilerinin satışla sonuçlandığını ve hangilerinin müşterinin ayrılmasına neden olduğunu görebilirler

  • Teknik destek ekipleri

    Teknik yardım merkezi çalışanlarınızın bilgileri müşteri tarafından iyi anlaşılan bir şekilde sunup sunmadığını öğrenin. Ayrıca hangi iletişim senaryolarının daha fazla detaylandırılması, basitleştirilmesi veya hatta tamamen terk edilmesi gerektiğini de öğreneceksiniz

Konuşma analizi nasıl çalışır?

Konuşma Analizi ayarları arayüzünde, metne dönüştürmek istediğiniz telefon görüşmesi türlerini seçersiniz.
Ardından aramalar görüntülemeniz, analiz etmeniz ve indirmeniz için otomatik olarak yazıya dökülür. Bu diyaloglar bir “operatör-istemci” formatında görselleştirilir.

Konuşma Analizi aracını kullanarak bir anahtar kelime ararsanız, CallGear bu kelimeyi içeren tüm konuşmaları vurgular ve transkripsiyonlarınızda anahtar kelimelerin nerede olduğunu vurgular.

Daha sonra vurgulanan aramalardan oluşan bir grubu etiketleyebilir ve bu verileri konuşmaları daha fazla analiz etmek için kullanabilirsiniz. Seçilen aramalardan oluşan grubun tamamı indirilebilir.

Konuşma analizi nasıl çalışır?

Konuşma Analizi Hakkında Sık Sorulan Sorular

Konuşma Analizi aracı nedir?

Bu yazılım ürünü, çağrıları hızlı bir şekilde metne dönüştürmenize, farklı ölçümler kullanarak konuşma içeriğinizin kalitesini analiz etmenize, anahtar kelimeleri, aciliyet durumunu, potansiyel müşteri kalitesini ve diğer filtreleri kullanarak çağrıları etiketlemenize ve düzenlemenize olanak tanır.

CallGear ses analizi yazılımının avantajları nelerdir?

“Temsilcilerinizin ve müşterilerinizin konuşmalarını sürekli olarak inceleyebilirsiniz. Anlamlı bir şey bulana kadar her konuşmayı dinlemek zorunda kalmak yerine, diyalogları yazıya döker ve değerli içgörüler bulmak için metni okur veya ararsınız.

Buna ek olarak, müşterilerinizin sorduğu soruları yakından not edebilir, düzenleyebilir ve analiz edebilirsiniz. Daha sonra web sitenizdeki, ürün sayfalarınızdaki dili değiştirebilir ve SSS sayfasına önemli bilgiler ekleyerek çalışanlarınız için satış sürecine yardımcı olabilir ve müşterilerin bir çağrıya bile atlamadan önce sahip olabileceği soruları yanıtlayabilirsiniz.

Çağrılarınızı etiketleyerek, zamanında ve uygun bir şekilde geri dönmek için görüşmeleri aciliyete ve müşteri adayının kalitesine göre düzenleyebilirsiniz.”

İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

İşletmenizin çağrı kayıtları ile
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

Sesli Menü (IVR)
Sesli Menü (IVR)
Müşterilerinizi önceden kaydedilmiş bir karşılama mesajı ile karşılayın ve çağrı akışınızda gezinin
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama
İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Etiketleme
Etiketleme
Potansiyel müşterilerinizin kalitesini gerçek zamanlı olarak değerlendirin. Etiketler ekleyin, hedef müşterinizin kim olduğunu görün ve daha derin davranışsal verileri keşfedin
Daha fazla bilgi
Çağrı Bildirimleri
Çağrı Bildirimleri
Cevapsız çağrı uyarılarını doğrudan e-posta gelen kutunuza veya CRM'inize alın
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com