Gelişmiş raporlama ile iletişim süreçlerinizi her yönüyle analiz edin

Tüm çağrı akışınızın durumunu ortaya
çıkarmak için çeşitli gösterge
tablolarını görüntüleyin
Gerçek Zamanlı
Analiz
Geçmiş
Raporları
Temsilci veya ekip tabanlı istatistikler
Sonsuz
özel raporlar
İş faaliyetlerinizle ilgili çağrı
göstergelerini takip edin
Çalışanları Her Yerden İşe Alın ve İzleyin
Çalışanlarınızın faaliyetlerini ölçün ve uzaktan çalışma da dahil olmak üzere her türlü çalışma ortamında performans üzerinde tam kontrole sahip olun.
Ekibinizin genel faaliyetini değerlendirin: devam eden ve kuyruktaki çağrı sayısı, toplam çağrı sayısı, ortalama konuşma süresi ve çağrı sonuçları. Ekibe veya temsilciye göre ayırın.
Satış temsilcilerinizin faaliyetlerini etkin bir şekilde denetleyin. Çalışanlarınızın yaptığı her aramayı takip edin. Çağrı uygulamalarını dinleyin, analiz edin ve geliştirin.

Her Çağrının İçindeki Gerçeği Bulun
Çalışanlarınızın şirket düzenlemelerine uyduklarından ve uzaktan çalışırken bile yeteneklerinin %100’ünü gerçekleştirdiklerinden emin olun.
Raporlar size kritik hizmet seviyelerinin önüne geçme ve ekibinizi proaktif olarak yönetme olanağı sağlar.
Çağrıları işleme kalitesini değerlendirin ve sorunları ve bunları ortadan kaldırmanın yollarını bulun. Örneğin, personelde yapılacak değişiklikler, iş yükünün en iyi nasıl dağıtılacağı ve reklam stratejisinin gözden geçirilmesinin gerekip gerekmediği gibi.

Eksiksiz Çağrı Günlükleri
Tüm telefon görüşme geçmişinizi tek bir pencerede görüntüleyin. CallGear hesabınızın oluşturulduğu günden bu yana canlı istatistikleri ve geçmiş ölçümleri saklayın.
Kontrol panelimiz, ekibinizin çağrı verilerini ve müşteri davranışlarını incelemesine, iletişim süreçlerini iyileştirmesine ve en önemlisi, işletmeniz için en iyi neyin işe yaradığını öğrenerek satışlarınızı artırmasına olanak tanır.

KPI'ları Ölçmek için Hedefler Belirleyin
Giden çağrı sayısı, cevaplanan çağrı oranı, cevapsız çağrı yüzdesi gibi KPI’ları takip ederek satış ekibinizi yönlendirin. Hangilerinin KPI’larını karşılayamadığını ve ek ilgiye ihtiyaç duyduğunu tam olarak görün.
En iyi temsilcilerinizin KPI’larına göre, diğer temsilciler için kolayca somut hedefler belirleyin ve bunları yeni işe alımlar için bir ölçüt olarak kullanın.
Diğer takım arkadaşlarınızı motive etmek için en iyi performans gösteren temsilcilerinizin günlük sonuçlarını yayınlayın.

İçgörüleri Ekip Üyeleriyle Anında Paylaşın
Performans raporlarını manuel olarak hazırlama işini, sizin için en uygun olan otomatik gösterge tablolarıyla değiştirin. Raporları ekibinizle paylaşın ve sürecinizi sürekli iyileştirmek için fırsatlar üzerinde işbirliği yapın.
Uzmanlara, departmanlara ve bir bütün olarak şirkete göre ayrıntılı veri toplayabilirsiniz. Örneğin, bunları süreye, hatta bekleme süresine, saatlere ve günlere veya dağıtım senaryolarına göre sıralayabilirsiniz.
Gelişmiş ölçümleri görüntüleyin: Temsilcileriniz günde kaç çağrı yapıyor ve alıyor, kaç çağrı veya web formu talebi cevapsız kalıyor, hangi kanallar en yüksek kalitede müşteri adayı getiriyor ve hangileri size fazla bir getiri sağlamadan bütçelerinizi boşaltıyor.

İş iletişiminizin her yönünü geliştirin
İlgili verilere dayanarak akıllı kararlar alın
İşletmenizi gelişmiş gelen ve giden çağrı raporlama araçlarıyla donatmak, reklam kampanyalarınızın ve pazarlama çalışmalarınızın etkinliğini ve yatırım getirisini artıracaktır

Gelişmiş filtreleme özellikleri
Şirket çağrılarınızı çeşitli kriterlere göre sıralayın: belirli operatör, ekip, müşteri, tarih, anahtar kelime vb. gibi.
Bu size bir sorunun altında yatan nedeni bulma ve işletme itibarınızı etkilemeye başlamadan önce sorunu çözme fırsatı verir
Ekip verimliliğindeki boşlukları belirleyin ve maliyetlerinizi azaltın
CallGear, geçmiş çağrı etkinliği raporları ve gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak kaynakları anında yeniden tahsis etmenize olanak tanır
Telefonu CRM'nizle kolayca senkronize edin
Notları manuel olarak kopyalayıp yapıştırmaya gerek yoktur, bu da önemli bilgileri kaybetmenize neden olabilir. CallGear çağrı ile ilgili hangi bilgiyi yakalarsa yakalasın, saniyeler içinde kaydeder ve CRM’nizle paylaşır
Gelişmiş Raporlama Hakkında Sık
Sorulan Sorular
Çağrı istatistikleri nedir?
“İstatistik ve Raporlama, işletmenize gelen ve işletmenizden yapılan her telefon görüşmesi hakkında derinlemesine veri elde etmenizi sağlayan bir dizi araçtır. Aşağıdaki gibi parametreleri kullanarak ayrıntılı bilgi alın: “operatör adı,” “müşteri telefon numarası,” “arama tarihi,” “arama süresi,” “arama durumu: alındı veya cevapsız,” vb. Yani sizin için önemli olan her şey.
Herhangi bir telefon görüşmesi dinlenebilir veya daha fazla gözlem için indirilebilir. Belirli bir çalışan veya tüm ofis için aramaları takip edin. Satış konuşmaları, müşteri hizmetleri ve çok daha fazlasıyla ilgili bilinçli iş kararları alın.”
İşletmeler neden CallGear'ın çağrı raporlama işlevini kullanmalı?
“Bu güçlü araç setini kullanarak, şirketinize gelen ve şirketinizden yapılan her iş çağrısı hakkında tonlarca yararlı bilgiye hızlı ve kolay erişim elde edersiniz. CallGear’ın VPBX flash çağrı raporlarında yer alan verilere dayanarak, işletmenizin ne kadar iyi performans gösterdiğini, yöneticilerinizin ne kadar verimli olduğunu ve müşterilerinizin ne kadar motive olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz.
CallGear yazılımının kullanımı ayrıca müşterilerinizin en sık telefon görüşmesi davranışları hakkında da önemli bilgiler sağlayacaktır – bu bilgiler çağrı merkezi senaryolarınızı ve personel eğitim uygulamalarınızı optimize etmenize yardımcı olabilir.”
Gelişmiş raporlama ile işletmenizin
kullanabileceği diğer harika özellikler
Gelişmiş raporlama ile işletmenizin
kullanabileceği diğer harika özellikler

