Fısıltı mesajları, arama başlamadan önce arayan kişi hakkında size bilgi sağlar

Arama ve arayan kişi hakkında önemli bilgiler edinin: Hangi reklamın onları çektiği ve en çok hangi ürün veya hizmetle ilgilendikleri gibi
15 dakikalık bir demo için randevu alın
Fısıltı mesajları, arama başlamadan önce arayan kişi hakkında size bilgi sağlar

Fısıltı Mesajı, telefona cevap veren kişinin arayan kişiye bağlanmadan önce duyduğu kısa bir metinden sese anonsudur. Fısıltı Mesajı, arayanları anında ilgili bir görüşmeye başlatarak müşteriye dönüştürmenize yardımcı olmak için herhangi bir müşteri adayı hakkında önemli bilgiler sağlar

Fısıltı Mesajları - İşletmelerin
Gelişmesine Yardımcı Olan Bir Özellik

Görüşme başlamadan önce içgörü edinin

Görüşme başlamadan önce içgörü edinin

Çağrıları Profesyonelce Yanıtlayın

Çağrıları Profesyonelce Yanıtlayın

Daha iyi satış görüşmeleri gerçekleştirin

Daha iyi satış görüşmeleri gerçekleştirin

Müşterilerinizin İhtiyaçlarını Hızlıca Karşılayın

Müşterilerinizin İhtiyaçlarını Hızlıca Karşılayın

Çağrı işleme uygulamalarını geliştirin

Aramanın nereden geldiğini belirleyin

Oluşturduğunuz her fısıltı mesajı, kampanyanız ister çevrimiçi ister çevrimdışı olsun, tamamen özelleştirilebilir. Arayan kişinin sizi bulmak için kullandığı pazarlama kampanyası, reklam veya PPC anahtar kelimeleri gibi bilgileri ekleyin. Örneğin, “Google’dan bir aramanız var, anahtar kelime: Dubai’de bir süper araba kiralayın”

Kişisel ve iş aramalarınızı ayırın

Arayan kişi hakkında kendinizi eğitin, ardından profesyonelce cevap verin

Çağrı temsilcilerinizin stresini azaltın

Kısa mesajlar, satış ekiplerinin potansiyel müşterileri müşteriye dönüştürme şansını artırmak için satış tekniklerini nasıl daha iyi uyarlayacaklarını anlamalarına yardımcı olabilir

Arama sürenizi optimize edin

Görüşmenin ilk dakikasından itibaren müşteri adayının ilgisini çekmek için görüşmeyi yönlendirin.

Bir müşteri temsilcisine bağlanmadan önce arayan kişinin neye ihtiyacı olduğunu bilmek, işletmenizin daha profesyonel, bilgili ve müşterinin zamanını düşünen biri olarak görünmesine yardımcı olacaktır

Fısıltı Mesajları Hakkında Sık
Sorulan Sorular

Fısıltı mesajları nedir?

Fısıltı mesajı, müşteri hizmetleri temsilcilerinizin ve satış yöneticilerinizin arayan kişi hakkında telefonu açmadan önce değerli bilgiler toplamasına olanak tanıyan kullanışlı bir sanal PBX parçasıdır. Fısıltı mesajı özelliği temsilcilerinize çağrı kaynağı, müşteriyi size getiren pazarlama kanalı ve hatta hangi anahtar kelimenin çağrıyı tetiklediği hakkında önemli bilgiler sağlayarak çağrının yönünü tahmin etmeyi kolaylaştırır ve temsilcilerinizin işlerini daha etkili bir şekilde yapmalarına yardımcı olur.

Telefona cevap verdiğimde arayan kişi ne duyacak?

Arayan kişi Hoş Geldiniz Karşılamanızı ve ardından bir zil sesi duyacaktır.

Gelen her telefon numarasına çağrı fısıldama işlemi yapmak zorunda mısınız?

Hayır, fısıltı mesajlarını yalnızca ilgili olduklarında almayı özelleştirebilirsiniz.

İşletmenizin fısıltı mesajlarıyla
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

İşletmenizin fısıltı mesajlarıyla
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler

Çağrı Bildirimleri
Çağrı Bildirimleri
Cevapsız çağrı uyarılarını doğrudan e-posta gelen kutunuza veya CRM'inize alın
Daha fazla bilgi
İstatistikler ve Raporlama
İstatistikler ve Raporlama
Veriye dayalı kararlar alın ve temsilci performansını değerlendirin
Daha fazla bilgi
Sesli Menü (IVR)
Sesli Menü (IVR)
Müşterilerinizi önceden kaydedilmiş bir karşılama mesajı ile karşılayın ve çağrı akışınızda gezinin
Daha fazla bilgi
Son Yönetici
Son Yönetici
Route calls to the agent on your team who last dealt with a particular caller
Daha fazla bilgi

Tüm özelliklerimizi keşfetmek ve eksiksiz bir ürün demosu almak için bu formu doldurun

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com