Fısıltı mesajları, arama başlamadan önce arayan kişi hakkında size bilgi sağlar

Fısıltı Mesajı, telefona cevap veren kişinin arayan kişiye bağlanmadan önce duyduğu kısa bir metinden sese anonsudur. Fısıltı Mesajı, arayanları anında ilgili bir görüşmeye başlatarak müşteriye dönüştürmenize yardımcı olmak için herhangi bir müşteri adayı hakkında önemli bilgiler sağlar
Fısıltı Mesajları - İşletmelerin
Gelişmesine Yardımcı Olan Bir Özellik
Görüşme başlamadan önce içgörü edinin
Çağrıları Profesyonelce Yanıtlayın
Daha iyi satış görüşmeleri gerçekleştirin
Müşterilerinizin İhtiyaçlarını Hızlıca Karşılayın

Çağrı işleme uygulamalarını geliştirin
Aramanın nereden geldiğini belirleyin
Oluşturduğunuz her fısıltı mesajı, kampanyanız ister çevrimiçi ister çevrimdışı olsun, tamamen özelleştirilebilir. Arayan kişinin sizi bulmak için kullandığı pazarlama kampanyası, reklam veya PPC anahtar kelimeleri gibi bilgileri ekleyin. Örneğin, “Google’dan bir aramanız var, anahtar kelime: Dubai’de bir süper araba kiralayın”
Kişisel ve iş aramalarınızı ayırın
Arayan kişi hakkında kendinizi eğitin, ardından profesyonelce cevap verin
Çağrı temsilcilerinizin stresini azaltın
Kısa mesajlar, satış ekiplerinin potansiyel müşterileri müşteriye dönüştürme şansını artırmak için satış tekniklerini nasıl daha iyi uyarlayacaklarını anlamalarına yardımcı olabilir
Arama sürenizi optimize edin
Görüşmenin ilk dakikasından itibaren müşteri adayının ilgisini çekmek için görüşmeyi yönlendirin.
Bir müşteri temsilcisine bağlanmadan önce arayan kişinin neye ihtiyacı olduğunu bilmek, işletmenizin daha profesyonel, bilgili ve müşterinin zamanını düşünen biri olarak görünmesine yardımcı olacaktır
Fısıltı Mesajları Hakkında Sık
Sorulan Sorular
Fısıltı mesajları nedir?
Fısıltı mesajı, müşteri hizmetleri temsilcilerinizin ve satış yöneticilerinizin arayan kişi hakkında telefonu açmadan önce değerli bilgiler toplamasına olanak tanıyan kullanışlı bir sanal PBX parçasıdır. Fısıltı mesajı özelliği temsilcilerinize çağrı kaynağı, müşteriyi size getiren pazarlama kanalı ve hatta hangi anahtar kelimenin çağrıyı tetiklediği hakkında önemli bilgiler sağlayarak çağrının yönünü tahmin etmeyi kolaylaştırır ve temsilcilerinizin işlerini daha etkili bir şekilde yapmalarına yardımcı olur.
Telefona cevap verdiğimde arayan kişi ne duyacak?
Arayan kişi Hoş Geldiniz Karşılamanızı ve ardından bir zil sesi duyacaktır.
Gelen her telefon numarasına çağrı fısıldama işlemi yapmak zorunda mısınız?
Hayır, fısıltı mesajlarını yalnızca ilgili olduklarında almayı özelleştirebilirsiniz.
İşletmenizin fısıltı mesajlarıyla
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler
İşletmenizin fısıltı mesajlarıyla
kullanabileceği daha şaşırtıcı özellikler



